• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pitäiskös sitä. Ei oo ku pari kilsaa linnuntietä. Mutkatietä sit pikkusen enemmän.

Turpakäräjien enkka!
WP_20140602_20_57_21_Pro.jpg

Tankkaamassa kävi tämmönen:
WP_20140602_21_03_08_Pro.jpg

Tota ajetaan Ae-kortilla??

wanico sanoi:
Ehkä mottoripyöräilyn jumalat haluavat myös tixtex jengiä paikalle?
Nahkiaisethan on jo kohtuu hyvin edustettuna.

Customi ja tissit on myös nähty, mutta koska tullee se ensimmäinen delvacci kolmosen takaa?

Pitkiss: Itseasiassa Krikrillä tais olla toisessa takalaukussa viimeksi tetra Delvaccia. Eli sekin on ollut ihan lähistöllä.. unohdin(en uskaltanut) vain mainita

Oli pönttö mukana viime ma, unohtui vain kaivaa esiin ja ottaa turpiin :D Se on muuten vieläkin siellä sivulaukussa kun en ole muistanut ottaa pois.
Tänään ei päässyt kun tuli vieraita ja grillattiin, ehkä ens ma sitten, pönikän kera.

Mä en pääse...:sad:

Laittakaa videot tänne foorumille, niin pääsee olemaan hengessä mukana.

Knaku sanoi:
Mä en pääse...:sad:

Laittakaa videot tänne foorumille, niin pääsee olemaan hengessä mukana.

kai muistat Belgian GB vuonna 2000?

Motoparkissa nähtiin lauantaina jotain vastaavaa.

nää asiat täytyy kokea kollektiivisesti, ei ne yksin naurata...

Täältäkin ollaan tulossa kunhan ei nyt hirmusesti tule tuota ukkosta. Mitäs mieltä porukka olisi jos tuon klo 20 sijasta jossainvaiheessa muutettaisi tapaaminen klo 19?

Itselläni ei ole ajan kanssa ongelmaa vaikka menisikin myöhempään siellä näin lomautettuna, mutta jos muilla ottaa ajankohta vastaan?

Mukavat turinat oli vaikka väki oli vähissä pelottavien pilvien takia. Ei ollut koko päivänä satanut niin hyvin uskals, ei ees kastunut kotimatkallakaan.

Gukkuu sanoi:
Turpakäräjät goes Ullan Grilli Vol.1

Ja mä olen V*TT* töissä. Ens viikko menee ohi, koska Alastarolla ajamassa Kallio Racingin kanssa ja jään landelle. No josko juhannuksen jälkeen sitten... :O

vodde sanoi:
Jep, huimat 5 pyörää

No ei siinä mitään, lähettiin sit jatkoille Ullan Grillille :right:

Plus kaks ratin pyörittäjää, jotka siis ihan pakon sanelemana joutui saapumaan autolla. Muuten olis renkaiden lukumäärä ollut kaksi eikä neljä
smiley_drive.gif

Sitten vielä lähettiin kotiin, kun muut lähti arpomaan grillille, kuka se niistä myyjistä on itse Ulla. Kiitos ja anteeksi. :p

Back