• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Noinkohan tänään taas potkiskellaan renkaita ja jutellaan ajankohtaisista... Gukkuu ilmeisesti oli tulossa, kun tuolla hankintaketjussa jo aloitteli käräjöitä, mutta kelit on sen verran suotuisat että malttaakohan tää seurakunta tulla lainkaan kahville. :dunno:

Itse menen jatkamaan jo perinteistä tapahtumaa, kunhan Tomppa ei johdattele mua eksyksiin :grin:

Mielelläni niitä renkaita, kuin toisia.. :grin:

Kun kuuntelen Tomppaa
kun kuulen mistä käännytään
ja kuinka kaukaa
kylmänväreet se aikaan saa, ahaa (ahaa)
mä kuuntelen Tomppaa
ja kuinka mun gixxeri kiihkeänä mukana laukkaa
Vielä tomppa varoittaa; varo vaan, kameratolppaa.. :paikallatuulee:

Pitkiss sanoi:
Ilmeisesti jatketaan tätä jo tavaksi muodostunutta perinnettä myös huomenna? :D

Eipä tätä voi enää missata. Koitin rekrytä tuolta TouRinkilta lisää väkeä. Saas nähdä...:jpstyle:

Koitetaan... Vielä ei kuitenkaan uskalla varmaksi luvata.

Kyllä ainakin tossa TouRingin maalissa puhuttiin että huomenna sitten!

Mä olen lukenut aikoinaan jostain, että japsilla ajavat on kaikki saman näköisiä, olipa sitten kypärä päässä tai ei.

Tänään voidaan tarkistaa pitääkö vanha totuus paikkansa...:jpstyle:

Lowkku sanoi:
Mutta miks v*tussa aina maanantaisin sataa? Vähintään sateen uhka

Uhka on luomassa jännitystä päivään :D Onneksi tänään taas näyttää että pitäisi kuivana pärjätä käräjillä.

Lowkku sanoi:
Mutta miks v*tussa aina maanantaisin sataa? Vähintään sateen uhka

Ehkä mottoripyöräilyn jumalat haluavat myös tixtex jengiä paikalle?
Nahkiaisethan on jo kohtuu hyvin edustettuna.

Customi ja tissit on myös nähty, mutta koska tullee se ensimmäinen delvacci kolmosen takaa?

Itseasiassa Krikrillä tais olla toisessa takalaukussa viimeksi tetra Delvaccia. Eli sekin on ollut ihan lähistöllä.. unohdin(en uskaltanut) vain mainita :grin:

Pitkiss sanoi:
Itseasiassa Krikrillä tais olla toisessa takalaukussa viimeksi tetra Delvaccia. Eli sekin on ollut ihan lähistöllä.. unohdin(en uskaltanut) vain mainita :grin:

Eli oikeasti on ollut vain ½tissit ja ½Delvac... Kumpiakaan ei ollut oikeasti näkyvissä :p

Kyllä täältä ainakin tullaan paikan päälle pyörähtää, en silti sulje pois vaihtoehtoa tissiposkeudesta., höhö.:grin:

Back