• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänään ois taas aika maukkaan seuran ja mukavan kahvin.. vai toisinpäinköseoli?! :blink: no.. sama se. Mä saavun ainakin paikalle, vaikka ei kutsuttaiskaan. :)

EDIT: Meteorologit ovat ennustaneet trombeja, ukkosia golf-rakeita ja syöksyvirtauksia täksi maanantai-illaksi. Itse ainakin seuraan sadetutkaa ja ennusteita/varoituksia ennenkuin lähden ihan siltä varalta, että ennusteet pitäisikin paikkaansa.

Pitkiss sanoi:
Tänään ois taas aika maukkaan seuran ja mukavan kahvin.. vai toisinpäinköseoli?! :blink: no.. sama se. Mä saavun ainakin paikalle, vaikka ei kutsuttaiskaan. :)

EDIT: Meteorologit ovat ennustaneet trombeja, ukkosia golf-rakeita ja syöksyvirtauksia täksi maanantai-illaksi. Itse ainakin seuraan sadetutkaa ja ennusteita/varoituksia ennenkuin lähden ihan siltä varalta, että ennusteet pitäisikin paikkaansa.

Tulis sade mun mukana Pakilaan, jos ilmatieteenlaitos yhtään osaa ennustaa... :no:

Seurataan tilannetta ja tullaan kelin salliessa

EDIT: Ei näy trombeja eikä mummoja tuu taivaalta. Nahat päälle ja liikkeelle.

Viimeksi muokattu:
Pitihän se arvata taas tuosta paisuttelusta, että jäi trombit ja syöksyvirtaukset vaan ajatustasolle pk-seudulla. :)-

4d094.gif

Ollaan vissiin ihan tervetulleita, kun saatiin ilmaseks naposteltavaa pöytään :thumbup:

Liitetiedostot

• uploadfromtaptalk1400520816836.jpg
    uploadfromtaptalk1400520816836.jpg
    86,6 KB · Katselut: 94
Kiitokset taas osallistujille. Ei se teidän kännykkäsovellus tiedä mitään. Meikäläinen sai vettä kotimatkalla niskaansa. :no: No ei sitä paljoa tullut, mutta onpa jotain mistä taas avautua...:grin:

Ensiviikkoon !

Milläköhän tämän saisi takaraivoon ja muistaisi vähän aikaisemmin kuin esim. just nyt, ja pääsisi käräjöimään.

Knaku sanoi:
Oliko muuten historialliset käräjät, kun oli ensimmäistä kertaa naisedustusta paikalla... :thumbup:

Vielä kun saadaan kannu Pyhää Öljyä ja turbobusa samaan paikkaan, niin ties vaikka onnistuttaisiin manaamaan HD-mies paikalle joillain noitamenoilla. :orgmp:

massajaska sanoi:
Vielä kun saadaan kannu Pyhää Öljyä ja turbobusa samaan paikkaan, niin ties vaikka onnistuttaisiin manaamaan HD-mies paikalle joillain noitamenoilla. :orgmp:

"Mei te eegel skriiim !" :thumbup:

Knaku sanoi:
No sepä se. Onneks oli pieni sade. Tiet oli märät mutta muuten ei mitään... Oliko muuten historialliset käräjät, kun oli ensimmäistä kertaa naisedustusta paikalla... :thumbup:

Naisedustuksesta olen vastuussa minä, tarakkaharakka niin kovin tahtoi mukaan ajelulle että olihan se otettava :D kovasti sitä kiinnosti että kenen kanssa täällä foorumeilla ja tsätissä niin aktiivisesti kikkailee.

Tsätissä koitin asiasta varoitella ennen lähtöä, toivottavasti kenellekään ei tullu traumoja :thumbup:

EDIT: kiitokset tosiaan seurasta, kiva nähä naamoja nickien takana ja tutustua porukkaan.

Kiitos seurasta ja wanicolle lisäksi myös kahvista.

Krikri sanoi:
Milläköhän tämän saisi takaraivoon ja muistaisi vähän aikaisemmin kuin esim. just nyt, ja pääsisi käräjöimään.

Mä pommitan sua yv:llä, txt viesteillä ja puheluilla ens kerralla hyvissä ajoin ettet missaa enää ikin :D

Pitkiss sanoi:
Kiitos seurasta ja wanicolle lisäksi myös kahvista.

Mä pommitan sua yv:llä, txt viesteillä ja puheluilla ens kerralla hyvissä ajoin ettet missaa enää ikin :D

Tämähän sopii :)

No mutta, tulipahan ihmeteltyä mikä mopojengi se Teboilin pihalla potkii renkaita, taisi selvitä:D. Kurvasin punaisella E30 Bemarilla siihen. Pitää seuraavalla kerralla tulla pyörällä paikanpäälle ihmettelemään menoa vaikka kahvia en juo:right:.

Back