Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samat suunnitelmatGo-Za sanoi:Täytyy yrittää ilmestyä.... MP:llä tietenkin!

Suzu-ukko sanoi:Hassut... täähän on ollu hyvä talvi ajella..
Suzu-ukko sanoi:Ulkopuolisen korvassa kuulostaa kovin inside jutulta koko tebarin kaffe mut pito sentään täällä kohdallaan.
Suzu-ukko sanoi:Ulkopuolisen korvassa kuulostaa kovin inside jutulta koko tebarin kaffe mut pito sentään täällä kohdallaan.
![]()
Knaku sanoi:No päinvastoin, jos ketjua lukee taaksepäin... Aina on mahtunut joukkoon ja positiivista on AINA ollut, kun uusia ihmisiä on käynyt juttelemassa.
ÄLKÄÄ ARASTELKO ! Jos huonot jutut ja mopon renkaiden potkiskelu kiinnostaa, niin ens keväänä ja kesänä mukaan vaan. Ei me olla pahoja.
Itse en pääse 2.3. vaikka kuinka haluais, mutta 23.3. on tod.näk mopon haku ja sit mä tuun (melkein) joka maanantai. Reissut Ruotsiin ja Brysseliin tossa keväällä vaan haittaa...
En vaa oo tonne vielä osunu.kawa97 sanoi:just muttet onneks toi talvirengaspakko just vaihtuu kuun alussa.et kerkee vaihtaa kesä nakkia.....![]()

kawa97 sanoi:Forekan pelastus,se joka maantainen sade....toivoa on vielä.....
Suzu-ukko sanoi:Nii mähä oon arka jneEn vaa oo tonne vielä osunu.

wanico sanoi:Älä nyt mitään sadetta toivo.
Eikös se ole hienoa jäädä orgin historiaan suurimpien juhlien järjestäjänä?
Rustaa mielummin toiminta-avustus hallitukselle.
Kyllä nyt kannattaa anoa, kun kassa on vielä pullollaan juuri tulleita jäsenmaksuja.
Knaku sanoi:En mä sua arkana ajatellutkaan, vaan lähinnä houkuttelin täysin uusia örggejä. Tuolla kun käy näkemässä väkeä, niin kynnys lähteä letkoille madaltuu (ehkä)...![]()
....
pistän tarjouksen joskus toiste uusiksi....
kawa97 sanoi:Kyllä nyt jotu vetää ton kaffe tarjouksen pois,kun toi kävijämäärä vielä arvoitus,epäselviä tekijöitä liian paljon
jos ei ala toimii upotan sen eteläsataam verkon painoks.....
pistän tarjouksen joskus toiste uusiksi....

). Pieni hinta siitä että pääsee näkemään tosimotoristeja jotka ajavat kelillä kuin kelillä...