• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Knaku sanoi:
Toisaalta taitaa meikäläisen osalta ens kesä olla hetkeen viimeinen, kun ylipäätään pääsee kaffelle...:no:

Itselle tuo 19 sopisi toki paremmin alkamisajankohtana, tuskin sieltä silti sen aikaisemmin poistuisi :grin: Kyllähän siellä vielä porukkaa on vaikka "vasta" klo 20 pääsisikin paikalle. Voisi tässä katsella porukan mielipiteitä hetken aikaa ja lyödä asian sitten lukkoon?

Knaku, kevään käräjillä keksitään pulmaan kun pulmaan joku kikka :orgmp:

wanico sanoi:
Mä en ainakaan keksinyt yhtään perustetta miks tää nykyinen klo 20 olis parempi ku ehdotettu 19. Keksiikö joku muu hyvän syyn miksi ei voitais aikaistaa?

Doh, riippuu kuka kysyy / ehdottaa, olikos kenties emäntäsi??? Eiköhän toi startti oo ihan sama mihin sen asettaa, tulee kuka pääsee/kerkii... Jos on kesällä ajokelejä k.o. päivänä niin ehkä 20 on parempi l. better...
-mut liika demokratia? Onko se hyvä? Tsiigaa ny vaikka ruåttalaisia, ei ne oikeen osaa päättää muusta kuin et harrikkakuskit on radikaaleja...

Gukkuu sanoi:
Knaku, kevään käräjillä keksitään pulmaan kun pulmaan joku kikka :orgmp:

Joo, tiedetään... mutta jos työt siirtyy vähintään 170km stadista, niin ei paljon tulla jutustamaan ellei sitten onnistu tekemään maanantait hajautettua ja käymään kahvilla matkalla töihin...

Mutta sitä ei kannata nyt miettiä. Maaliskuussa ollaan viisaampia. :thumbup:

Kyllä mulle tuo tunnin aikaistus passaa hyvin. Gukkuun tapaan tuskin sieltä aikaisemmin poistuisi, mutta se olis mahdollista. Mulla on nukkumaanmenoaika (tavoite) kymmenen maissa, joka on aina käräjiltä tullessa lähempänä puoltayötä. En nyt tarkoita, että aletaan mun unirytmin ja horoskoopin mukaan menoja säätämään. Kunhan kerroin. Kiviäkin kiinnostaa.

Kesällä ei välillä päästä tunnissa edes sisälle asti kahville. :)

Motoristorante sanoi:
Doh, riippuu kuka kysyy / ehdottaa, olikos kenties emäntäsi???

-mut liika demokratia? Onko se hyvä? Tsiigaa ny vaikka ruåttalaisia, ei ne oikeen osaa päättää muusta kuin et harrikkakuskit on radikaaleja...

A) kyllä sulla on meedion lahjat. Yks kolmesta oli nainen, vaikkakaan ei meidän kodinhengetär. Pitäiskö vielä varmistaa talkkarilta, että haittaaks se jos mä tuunki kesämaanantaisin vähän aikaisemmin himaan?

B) onhan se taas tällä viikolla tehty hallituksen tasolta selväksi, että liika demokratia on perheestä.
Pitäis vaan osata pitää turpa rullalla, maksaa jäsenmaksu ja ottaa kiitollisena vastaan mitä ylhäältä annetaan.

C) voitaneen siis pitää sovittuna seiskaa. Ja ne jotka ei seiskaks kerkee ni tulee sit myöhemmin. Kuitenkaan kukaan seisklta tulleista ei oo ennen kasia ottanut hatkoja.

Pitkiss sanoi:
Kyllä mulle tuo tunnin aikaistus passaa hyvin. Gukkuun tapaan tuskin sieltä aikaisemmin poistuisi, mutta se olis mahdollista. Mulla on nukkumaanmenoaika (tavoite) kymmenen maissa, joka on aina käräjiltä tullessa lähempänä puoltayötä. En nyt tarkoita, että aletaan mun unirytmin ja horoskoopin mukaan menoja säätämään. Kunhan kerroin. Kiviäkin kiinnostaa.

Kesällä ei välillä päästä tunnissa edes sisälle asti kahville. :)

:D Mua kiinnosti :)- :grin: En nyt ala horoskooppia kuitenkaan kyselemään :D

Itse otan tavoitteeksi tulla edes kerran ensi kesänä käräjöimään :)

Pakko kysyy tyhmiä mut mikä on äänestyksen tulos?,,,milloin tää seiskalta käytäntö alkaa,maaliskuun eka maantai vai?....ja millos se alkaa olee joka maanatai,sitten kun ajokausi alkaa vai? (toivottavasta ei ala ajokausi maaliskuussa tulee liian kalliiksi):orgmp:

kawa97 sanoi:
(toivottavasta ei ala ajokausi maaliskuussa tulee liian kalliiksi)
Muistiinpanojeni mukaan kausi alkoi minulla viime vuonna helmikuun 25. päivä. En heitä vielä kirvestä kaivoon.

Tänään +7'C aurinkoista ja seuraavat 2 pävääkin. Hyvältähän tää alkaa näyttää. Viimevuonna hiihtoloman jälkee oli helmikuussa jo koko etelä-suomesta kadonnut kaikki lumi täysin ja oli +4-5'C kelejä pitkään.

13.3. oltiin kaverin kanssa ensimmäisellä lenkillä viime vuonna. Toivottavasti tänä vuonna kausi alkaa viimeistään samoihin aikoihin. Ulkona ainakin keli oli todella lämmin, kun käytiin syömässä.

Nojoo. Joutu autossa laittamaan ilmastoinnin kylmälle, kun aurinko lämmitti kabiinia ku saunaa. Aurinkolasitkin joutu kaivamaan hanskalokerosta :jpstyle:

Kyllä se kevät sieltä hitaast mut varmast tulee :thumbup:

Pitkän ennusteen seuranta kertoo 9.2.–8.3. välille keskimääräistä leudompia lämpötiloja ja etelässä keskimääräistä vähäsateisempaa, eli lupaisi kyllä hyvää tulevalle kaudenavaukselle.

Viime vuonna kausi alkoi 1.3 mukavalla 250 km lenkillä aurinkoisessa säässä ja parin asteen lämmössä, pitäisiköhän tänä vuonna lähteä 28.2 uhmaamaan talvirengaspakkoa :;):

No ei onneks taida olla pelkoa että ajokausi alkais 2.3 eiköhän se takatalvi vielä tule sieltä (kädet ristissä tutkailee noita sää tiedotuksia) tulis muuten liian kalliiks,joutus ottaa äkkilähdön tonne palmujen alle...:thumbsup:
mites käräjien äänestys 1.milloin alkaa joka maanantai 2.milloin alkaa toi klo 19.00
3.vai pidetäänkö klo 20 ite nostan käpälän ton klo 19 kohdalle ja alotus toi 2.3 joka maanantai..pistäkääs mielipidettä kehiin...:orgmp:

Joo samantien alkaen 2.3 tapaamiset alkaen klo 19.
Saa edelleenkin tulla myös klo 20, koska kyllähän siellä kuitenkin jengi pari tuntia notkuu.

Toivotaan nyt ettei mene koko Kawamiehen kesän bensakassa kahviin ennen kun kausi edes käynnistyy kunnolla.

kawa97 sanoi:
No ei onneks taida olla pelkoa että ajokausi alkais 2.3 eiköhän se takatalvi vielä tule sieltä (kädet ristissä tutkailee noita sää tiedotuksia) tulis muuten liian kalliiks,joutus ottaa äkkilähdön tonne palmujen alle...:thumbsup:
mites käräjien äänestys 1.milloin alkaa joka maanantai?

:orgmp:

Oli kesä, oli mopo, oli mulla kesämopo vaaleenpunainen, jota kävin eilen Rikumotorin uusitussa museossa katsomassa.

http://www.hs.fi/kotimaa/a1424577843141?jako=ba955021f63a8a34b596a1eafc8917c7&ref=og-url

No nyt alkaa näyttää hyvältä, ei pelkoa että ajokausi alkais (3.2).....tulis liian kalliiksi:grin:
sen verran vettä luvannu ja sitä kirkasta palloa,tais olla aurinko,ei näy. ei tebarilla ole liikaa bärriä jonossa...:thumbup: toivon mukaan wani ei kerkee tulee lätkää( ja se välttelee niitä mummoja),pitkis ei muista,muilla on kiireitä laitella mopoja ajokuntoon,että hiljasta tebarilla on......

Back