JMH sanoi:Entäs jos kyhäät vain tällaisen?
Ei tartte sitten mennä radalle matkalehmällä, kun noi saa irti.
Ei oo pakko käyttää.
Hyii heretic
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei oo pakko käyttää.
Semyorka sanoi:Hyii hereticKyllä tuo pitsalaatikko on aina yhtä karu nakussa. Sivulaukut on siistit.
JMH sanoi:Niin on niin. Onneksi sen saa pois. Mutta milläs helvetillä teet siitä vifferistä tai SX:stä järkevän näköisen?
Edit:
Tuosta aloituksesta ymmärsin lukea rivien välistä, että haluat tourinkiominaisuuksia, muttet tourinkimopoa.
Kuva1
Kuva2
Ei oo pakko käyttää.
Sanoisin ettei ihan niin tosissaan ota kun on aina valmiina letkailuihinkin, toki ratailu on kyllä pahuksen hienoa hommaa eli pitää kaydä enemmän ratailemassa oikeasti.W-P sanoi:Ei kaikki ota rata-ajoa niin tosissaan niinkuin sä JMH. Sitten kun jos mä innostun rata-ajosta niinkuin oikeesti niin sitten mä hommaan siihen tarkoitetut vehkeet ja vermeet. Niin ja tietysti opettelen rata-ajon alkeet
![]()
W-P sanoi:Hehheh..ethän oo tosissas.. meinaatko että oikeasti tommosella kyhäelmällä olisi hyvä reissuun lähteä; tuo givin boxin räkki on vielä pahinta laatuaan. Nousee tosi korkealle tuo boxi sekä tuulipinnaltaan että painopisteeltään ja etelään lähtee niin kyllä alkaa tuo takaboxi vituttaan jossain vaiheessa (siis yksin ajossa).
Ei kaikki ota rata-ajoa niin tosissaan niinkuin sä JMH. Sitten kun jos mä innostun rata-ajosta niinkuin oikeesti niin sitten mä hommaan siihen tarkoitetut vehkeet ja vermeet. Niin ja tietysti opettelen rata-ajon alkeet
![]()
tate66 sanoi:Sanoisin ettei ihan niin tosissaan ota kun on aina valmiina letkailuihinkin, toki ratailu on kyllä pahuksen hienoa hommaa eli pitää kaydä enemmän ratailemassa oikeasti.
Jepulis minäkin jopa samoissa letkoissa kuin sinäkin joskus muistaakseni..W-P sanoi:Joo,leikkimielinen heitto: Olenhan minä ollu samoilla letkoillakin; terkkuja vaan Turkkuseen![]()
Kaikkea sitä joutuu tekemään mukavan harrastuksen sivutuotteenaSuzu-ukko sanoi:Öy nöy! Tommosten kanssa kö mä letkailen![]()

W-P sanoi:Mutta välillä asiaan:
oletko harkinnut/tutkinut jammun FZ1-s? Siinä olis ehkä jotain, mitä kuvittelisin sun hakevan. Saa myös sivukatteilla.
katso liitettä 3717
ps. tuota voisin kuvitella itselle seuraavaksi pyöräksi...
W-P sanoi:Mutta välillä asiaan:
oletko harkinnut/tutkinut jammun FZ1-s? Siinä olis ehkä jotain, mitä kuvittelisin sun hakevan. Saa myös sivukatteilla.
katso liitettä 3717
ps. tuota voisin kuvitella itselle seuraavaksi pyöräksi...
Semyorka sanoi:Tämä on eniten lähinnä tota Kawan SX:ää. Ei ole tullut ajettua mutta jostain mielikuva jäänyt , että aika kierroksia vaativa kone eikä ala sekä keskialueella niin vahva. Ulkonäkö ei sytytä kauheesti, sivulaukut ei kovin siististi integroitu. Varmaan hyvä pyörä mutta ei oikeen herätä mitään fiiliksiä, mikä lienee erikoinen kommenttti Hondan omistajaltatämä malli olisi kaivannut päivitystä vuosien saatossa.
JMH sanoi:Jaa-a. Tämä on puhdasta mutua, mutta jää kuva, että jos ei toi jammukaan nappaa, niin ei tosiaan pöllömpi ajatus yrittää päivittää nykyisen kaluston tourinkiominaisuuksia ja samalla katsella eroavatko ne isolti esim. seuraavista mopoista (siis nekin tourinkipäivitettynä):
Speed Triple
Z1000
Monster
Dorsoduro
Uus Yamahan MT?
Tuono V4?
MV Augusta?
S1000R?
jne.
Jokerina, kun Honda sulla on, niin mites toi CB1000F? Liian tourinki vissiin.

Semyorka sanoi:Hyvää pohdintaa, tosin nykysessä tai noissa listatuissa on sitä samaa ongelmaa kun nykysessä eli vaikka laukkua tai muuta saakin kiinni niin matkustajan olot ei parane ja ne tuulet pukkaa yhtälailla kroppaan. Siksi siis vfr->bmw->SX-rintama kiinnostaa.
CB1000F on auttamatta liian mopo
Eli onkohan tässä haussa kuitenkin pyörä joka on vähän kyykyn näkönen mutta paremmat arkiominaisuudet omaava.