• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Speed Triple

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kippari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
motopalstan koeajossa kehutaan kovastikkin mutta eivät ne kyllä yhtään pyörää sielä ole haukkuneetkaan
tounge.gif

"kesän jäljiltä jo reippaasti sisäänajettu, herkistelty ja säädöissään"

*hihittää*
Mä sain ton ko. pyörän koeajoon keväällä kun mittarissa oli 260km...
Palautin sen 160km myöhemmin, aika paljon "herkempänä"
talktohand.gif

Minä siirryin viime keväänä gikseristä speed tripleen enkä ole katunut. Reilut 5000 kilometriä ehdin ajella tänä kesänä ja ajamisen ilo vain kasvaa jatkuvasti. Kaupunkiajossa ja työmatkoilla sata kertaa kivempi ja radallakin uskalsin ajaa lujempaa ja nautin enemmän kuin edellisellä muovipyörällä. Ja kato nyt minkä näköinen se on.

PICT0662_muokattu.jpg
Pirun hieno peli.

Minä siirryin viime keväänä gikseristä speed tripleen enkä ole katunut. Reilut 5000 kilometriä ehdin ajella tänä kesänä ja ajamisen ilo vain kasvaa jatkuvasti. Kaupunkiajossa ja työmatkoilla sata kertaa kivempi ja radallakin uskalsin ajaa lujempaa ja nautin enemmän kuin edellisellä muovipyörällä. Ja kato nyt minkä näköinen se on.

PICT0662_muokattu.jpg
Pirun hieno peli.
helv. siisti!!!! onks noi vakioputket?

Wappupillillä, eli S3 trumpetilla on nyt päristelty Retuperän WPK:n taustakuorossa.

Kommenttina tähän streamiin voin vain todeta, että S3 saa ihmisten naamat taipumaan hymyyn ja itse pyörä saa paljon positiivista ihmettelyä etenkin kokeneilta kuskeilta. He kiittelevät pyörän luonnetta ja pitävät siitä, että japanin ulkopuoleltakin tulee upeita pyöriä.

Mutta senhän me jo tiesimmekin entuudestaan.
wink.gif

Kesää !
062802moto_prv.gif

Wappupillillä, eli S3 trumpetilla on nyt päristelty Retuperän WPK:n taustakuorossa.

Kommenttina tähän streamiin voin vain todeta, että S3 saa ihmisten naamat taipumaan hymyyn ja itse pyörä saa paljon positiivista ihmettelyä etenkin kokeneilta kuskeilta. He kiittelevät pyörän luonnetta ja pitävät siitä, että japanin ulkopuoleltakin tulee upeita pyöriä.

Mutta senhän me jo tiesimmekin entuudestaan.  
wink.gif

Kesää !  
062802moto_prv.gif
aivan loistava pyörä, itselläkin ollut K*senkeltainen brittiwonderi nytten sen 3vkoa.. loistava peli, vaikkei malttais kahella pyörällä paljoa ajellakkaan..

Back