motopalstan koeajossa kehutaan kovastikkin mutta eivät ne kyllä yhtään pyörää sielä ole haukkuneetkaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliks sul tää siel tusarissa ?"kesän jäljiltä jo reippaasti sisäänajettu, herkistelty ja säädöissään"
*hihittää*
Mä sain ton ko. pyörän koeajoon keväällä kun mittarissa oli 260km...
Palautin sen 160km myöhemmin, aika paljon "herkempänä"![]()
Jeps, muistaakseni oli aika herkkä peli siellä ja yöllinen herkistely senkuin lisäsi vaan tuntumaa...
Pirun hieno peli.Minä siirryin viime keväänä gikseristä speed tripleen enkä ole katunut. Reilut 5000 kilometriä ehdin ajella tänä kesänä ja ajamisen ilo vain kasvaa jatkuvasti. Kaupunkiajossa ja työmatkoilla sata kertaa kivempi ja radallakin uskalsin ajaa lujempaa ja nautin enemmän kuin edellisellä muovipyörällä. Ja kato nyt minkä näköinen se on.
![]()
helv. siisti!!!! onks noi vakioputket?Pirun hieno peli.Minä siirryin viime keväänä gikseristä speed tripleen enkä ole katunut. Reilut 5000 kilometriä ehdin ajella tänä kesänä ja ajamisen ilo vain kasvaa jatkuvasti. Kaupunkiajossa ja työmatkoilla sata kertaa kivempi ja radallakin uskalsin ajaa lujempaa ja nautin enemmän kuin edellisellä muovipyörällä. Ja kato nyt minkä näköinen se on.
![]()
on.helv. siisti!!!! onks noi vakioputket?
Kateellisten panetteluaNii tai sit näin:
Rivikolmosessa yhdistyvät rivinelosen fiiliksen puute ja twinin voimattomuus.
Tästä saa sitten jatkaa, mutta vain kieli poskessa!
![]()
aivan loistava pyörä, itselläkin ollut K*senkeltainen brittiwonderi nytten sen 3vkoa.. loistava peli, vaikkei malttais kahella pyörällä paljoa ajellakkaan..Wappupillillä, eli S3 trumpetilla on nyt päristelty Retuperän WPK:n taustakuorossa.
Kommenttina tähän streamiin voin vain todeta, että S3 saa ihmisten naamat taipumaan hymyyn ja itse pyörä saa paljon positiivista ihmettelyä etenkin kokeneilta kuskeilta. He kiittelevät pyörän luonnetta ja pitävät siitä, että japanin ulkopuoleltakin tulee upeita pyöriä.
Mutta senhän me jo tiesimmekin entuudestaan.![]()
Kesää !![]()