Mulla olis vaihto-ohje jos tarvit vielä.Nyt olisi hieman kysyttävää huoltamisesta. Osaisiko joku neuvoa miten etuhaarukan öljyt vaihdetaan ja kuinka paljon öljyä sitten pistetään?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla olis vaihto-ohje jos tarvit vielä.Nyt olisi hieman kysyttävää huoltamisesta. Osaisiko joku neuvoa miten etuhaarukan öljyt vaihdetaan ja kuinka paljon öljyä sitten pistetään?![]()
Kerkesin jo viedä ammattilaiselle huoltoon, niin saavat siellä sitten pistää alustan muutenkin säätöihin. Osaisiko joku vielä suositella jotain kaatumatappeja?Mulla olis vaihto-ohje jos tarvit vielä.
empä usko, "liian ärjy" on vähän sellaista urbaania legendaa, ohjastajasta se on kiinni. Laitteen fyysinen koko on enemmänkin se mitä kannattaa tutkia, että olisi pieni ja ketterä totutella. Itse kun inssistä pääsin, niin kävin koeajamassa pikku Hornettia ja se tuntui jo koeajon aikana tehottomalta omaan makuun, mutta kuten sanotaan toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Kokeilemalla se selviää.Kertokaapa ihan mielipiteenne, olisikohan tuollainen Speed Four liian ärjy ensimmäiseksi pyöräksi? Esimerkiksi Hornettiin verrattuna..?
Ei saakeli tollanen käy, eihän siitä (mulle) v*ttulusta tule loppua ollenkaan, jos sä ostat Fourin myösKertokaapa ihan mielipiteenne, olisikohan tuollainen Speed Four liian ärjy ensimmäiseksi pyöräksi? Esimerkiksi Hornettiin verrattuna..?
No sehän oliskin vallan mainiota!Ei saakeli tollanen käy, eihän siitä (mulle) v*ttulusta tule loppua ollenkaan, jos sä ostat Fourin myösKertokaapa ihan mielipiteenne, olisikohan tuollainen Speed Four liian ärjy ensimmäiseksi pyöräksi? Esimerkiksi Hornettiin verrattuna..?Paitsi tietty jos ostat tuon mun vessan pois![]()
Ei vaines, oikein hyvä pyörä se on, mä olen ollut tosi tyytyväinen. Ei varmasti liian tykki ekaksi pyöräksi, mutta sen verran reipas liikkeissään, että sillä jaksaa ajella. Aika korkea se on, kannattaa testata että jalat yltää maahan.
Tuun varmasti käymään Tampereella aina kun ehdin kunhan Kottarainen saapuu maahan, niin voit vaikka käydä tyypittämässä mun mopoa
Tiedän, että mulla on kuva jossain, mutta eipä löytynyt, niin kävin nappaamassa uuden.Minkäslaisia kilpitelineitä porukat on väsänyt Fouriin? Ei ole tuo vakiosysteemi sieltä seksikkäimmästä päästä =)

Perkule tätä kun lukee tarkemmin läpi, niin huomaa vaikka mitä jännää.LSL:ät löytyy täältäkin, ihan ok näköiset, helpot laittaa ja varmaankin ajavat asiansa.
Onkelmiakin on, en saa sitten millään ilmattua etujarruja. Vaihdoin jarruletkut ja nyt on ilmattu kaikki banjot ja nipostakaan ei enää tule ilmaa mutta kahva on edelleen löysä, on se s**tana... Nesteetkin painoin ilmausnipasta ruiskulla läpi, nyt en vaan enää käsitä...
Muistaakseni vakiovälityksillä kierrokset 100km/h vauhdissa oli n. 5000. Melkoisia siivuja on tullut itsekin aikoinaan työnnettyä - ilman sen suurempia ongelmia.Speed Fourista ilmeisesti löytyy Yamahaa enemmän vääntöä myös pienemmillä kierroksilla, mutta millaista tuo muuten on ajaa esim. tasaisella 100-120km/h vauhdilla? Nousevatko kierrokset kuinka korkealle? Mutkateille sopivaa pyörää tässä haenkin, mutta pitäisi kuitenkin sen verran löytyä joustavuutta että tarvittaessa voi ajaa pidempiäkin motaripätkiä.
Olen sinua pitempi ja mulla on pyörässä siirtosarja. Jalat ei silti pahemmin puudu. Kun orastavaa puutumista alkaa tuntumaan, onkin tankki taas tyhjä, ja pääsee vähän jaloittelemaanEpäilyttämään pisti myös aiempi kommentti itseäni lyhyemmältä kaverilta että tuossa pyörässä alkaisi jalat puutumaan kyyky(mmän) ajoasennon takia. Onko muilla normaalipituisilla ollut vastaavia ongelmia pidempään ajettaessa?
170km/h jaksaa ajaa vielä tankillisen putkeen, mutta siitä yli alkaa olla jo vähän turhan tuulistatokkopa noilla vakio clipareillakaan ihan älyttömiä matkavauhteja laskettelisi.