Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paikallisena on pakko kyllä sanoa, että kyllä se käsi on noussut mulle ainakin joka kerta. Ilosen vilkutuksen oon saanut takaisin, vaikka tupperilla ajankin. Mä en pitäisi sitä niinkään minään mä-en-vilkuta-sulle-koska-sulla-on-tommonen-pyörä-juttuna vaan lähinnä sinä huomaako esimerkiksi Seinäjoen viidakkoliikenteessä moikata saatikka onko siihen juuri sillä hetkellä mahdollisuutta. Kyllä ne moikkaa.... Nurmoossa saakkaJotenkin ainakin täällä seinäjoen suunnalla on näyttää tulleen tavaksi että ei varmasti nouse händy puolillakaan "kusitomi" (lue custom) kuskeilla !!
Mites muualla päin onko sama huomio vai onko tää vain omakohtainen kokemus !
Saman huomion olen minäkin tehnyt!Olen huomannut että kyykyt ei paljon meikäläiselle morjestele, vaikka usein morjestan itse ensin. Johtuukohan pyöräni merkistä. Eipä se haittaa, minä morjenstan ainakin.![]()
Saman olen huomannut. Mistä lie johtuu, mutta mukavaahan se on ajella kun toiset tervehtii. Ja sitäpaitsi pysyy paremmin hereillä kun täytyy ainakin toista kättä heilutella aina välilläKeskisessä Suomessa toimii hyvin, Tampereella erittäin hyvin. Joskus tuntuu, että siellä kääntyvät ympäri ja tulevat moikkaamaan, jos ei muuten onnistu.