• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sohaistaanpa muurahaispesää, eli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PSmo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hänen pyöräänsä voisi plommata sigman kiinni ja ei sit varmasti kaahaile,eikä ylinopeile.Vai oliko tuo vaan heitto?
Eipä ollut heitto! Vaan mitä tuo tarkoittaa?? Plommata sigma?
Niin tarkoitin sillä lähinnä sitä,että nollausnapit plommata,ettei niitä voi käsitellä.Oikeasti,on niitä sellaisiakin jotka voivat ajella koko kesän ajamatta kertaakaan ylinopeutta.Itse en kuulu niihin.. ja kyykyllä ajaminen koko kesän läpi ilman ylinopeutta pitäisi palkita jonkun näköisellä patsaalla.Tosin vaikea sitä on todistaa.

Näin se käy. Ajoin yhdeksän vuotta japseilla ja vinoilin harrikoitten huonosta ajettavuudesta, hitaudesta ja epäluotettavuudesta. Enkä tietenkään ollut edes käynyt koeajamassa moista laitetta!
tounge.gif
Eli olin ihan tyypillinen päänaukoja tässä aiheessa.

Nyt 4000 HD-kilsan jälkeen en vaihtaisi takaisin japsiin. Tai sanotaan näin: En ihan heti ainakaan. Harrikalla voi edetä jopa aika kovaakin, mutta oon huomannut että alle sadan vauhdillakin pääsee perille. Rennosti, mukavasti edeten. Ja se on silti moottoripyöräilyä. Ja täytyy pikkasen häpeillen myöntää: On oikeastaan aika kiva fiilis lipua hiljalleen pitkin kaupunkia ja huomata, miten ihmiset katselevat pyörääni(sillä eiväthän he mua tuijota).
tounge.gif
smile_org.gif
Tätä tuijottelua ei tapahtunut aikaisemmilla mopoilla...
confused_orig.gif

Näin se käy. Ajoin yhdeksän vuotta japseilla ja vinoilin harrikoitten huonosta ajettavuudesta, hitaudesta ja epäluotettavuudesta. Enkä tietenkään ollut edes käynyt koeajamassa moista laitetta!
tounge.gif

Nyt 4000 HD-kilsan jälkeen en vaihtaisi takaisin japsiin. Tai sanotaan näin: En ihan heti ainakaan. Harrikalla voi edetä jopa aika kovaakin, mutta oon huomannut että alle sadan vauhdillakin pääsee perille. Rennosti, mukavasti edeten. Ja se on silti moottoripyöräilyä. Ja täytyy pikkasen häpeillen myöntää: On oikeastaan aika kiva fiilis lipua hiljalleen pitkin kaupunkia ja huomata, miten ihmiset katselevat pyörääni(sillä eiväthän he mua tuijota).  
tounge.gif
smile_org.gif
confused_orig.gif
Yks kaveri on mahdoton Harrikka mies ja hänelle vinoilin,kun olen kuullut,että vaikka olis 3 kympin HD,niin aina on öljyläikkä pihas kun lähtee liikenteeseen.Kaveri vaan tokaisi,että:Pyh! se merkkaa vaan reviirinsä! Murretaan myytti.Onko siellä maassa oikeasti aina öljyä,kun Harrikkaa startataan?
biggrin.gif

tounge.gif

tounge.gif
smile_org.gif
confused_orig.gif
Yks kaveri on mahdoton Harrikka mies ja hänelle vinoilin,kun olen kuullut,että vaikka olis 3 kympin HD,niin aina on öljyläikkä pihas kun lähtee liikenteeseen.Kaveri vaan tokaisi,että:Pyh! se merkkaa vaan reviirinsä! Murretaan myytti.Onko siellä maassa oikeasti aina öljyä,kun Harrikkaa startataan?  
biggrin.gif
Ei mun pyörän alla ole ollut. Mutta toisaalta saattaa olla, että se on aina ollut parkissa jonkun toisen pyörän reviirillä...Tai sit se on vaan ujo eikä kehtaa siinä ihmisten katellessa laskea alleen.
tounge.gif
biggrin.gif
baaa.gif

HD:t on ihan hienoja pyöriä. Mutta toi put put ääni ei sovi mun korville.Samoin koneen ominaisuudet ei oikein kolahda. Kyllä se on toi ison Hornetin nelikon modifoitu saundi joka saa pumpun sykkimään.Sit välillä iskee myös pieni piru, että pitää vähän lähetellä.Makuasioita.
buttrock.gif

tounge.gif
Näin on, tietämättömät yleensä päätä aukoo.
En vaihtaisi pois, never.
Pyörä -91 heritage eikä merkkaile alleen.
Saishan sillä rahalla monta -91 kyykkyä mut.....
tai vaikka uuden mut.........
062802moto_prv.gif

No joo !
Harrikkaan en mennyt vai päässyt mut samaan tyyliin WS 1600 !
puoltoista kesää ajatus kypsyi ainakin jokakerta kun Lapista puotteli kotia kohti . Et joku päivä viel teen tätä kustomilla .
Nyt parin viikon kokemuksella , tietty mukavan lämmintä ollu , viimat rinnuksille ja suhinat kypärään tutuu aika mageelta .
Vielä sarvet kohalleen , sopivammat eli vähän hiljasemmat saundit , penkki kuntoon eli pientä selkänojaa .
Hirvee hinku loppukesäsätä pästä koettaan pitempää reissuu kun ei se kulutuskaan kasvanut yhtään .
Mut jukemauta , miks tuo mittari on pitänny laittaa tuohon tankkiin ku ei sitä umpikypärä päässä näe .
Kova homma opetella avopottaan , en oo viel löytänny ajolaseja silmälasien päälle .
Mahtavaa
062802moto_prv.gif

Nythän porukalta on hampaat kokonaan menny. Lässytellään ja myötäillään vaan harlikasta haavelijan kanssa. Tässä kai parisen vuotta sitten oli kokonaan toinen meininki. Silloin verbaalinen jyskytys ja tuhon mentaliteetti oli sitä luokka, että hyvä jos haaveilijan hemrot hengissä selvis. Muistan kerrankin ottaneeni terävästi kantaa vain pelkästään puolustaakseni haaveilun tai hankinnan vapautta. Vähän samaan tapaan kun joku meinaili ostaa gamo-housut.
biggrin.gif
tounge.gif
tounge.gif

Ei sen puoleen, itsekin ostaisin hirmu mieluusti harlikan, oikein kunnollisen enkä vaan sportserin, jos olis sitä pätäkkää. Mammelikin sanoo, että mulle sopis harlikka tai minä harlikkaan.
On jopa luvannu mulle ostaaki sen. Mut ei vaan ole vielä sitä prutkua näkyny. Olisko sitonu ostoksen lottovoittoon.
Kustomit ovat eräänlaisia harlikan jäljitelmiä ja sekin kertoo jotakin. Väitetään jopa, että kun joku japsi aikaan sai kopiossaan epätasaisen ja rumasti röhisevän moottorin käynnin, harlikka uhkasi vetää japsiparan oikeuteen "tavaramerkkirikkomuksesta".

Tuolla Vihdintien varrella olevassa harlikkakaupassa on käytetty juhlavuoden malli (-03) kaupan, mut on mun mielestä reippaasti ylihintainen. Pyyntö 29900 €. Kukahan tietäis mikä olis oikee kohtuu hinta.

Nyt ei näköjään edes kysy miehen tai tytsyn luonnetta ilmoittautuessaan harlikkaimmeiseksi. Jo on hampaat menny.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Eipä harrikoissa mitään pahaa ole.. Saisivat vaan omistajat pitää vaimentimet kiinni putkissaan. Aivan järjetön, korvia raastava meteli jo taajamanopeuksissa suorilla putkilla.

Paljon melua tyhjästä.
wink.gif

Eipä harrikoissa mitään pahaa ole.. Saisivat vaan omistajat pitää vaimentimet kiinni putkissaan. Aivan järjetön, korvia raastava meteli jo taajamanopeuksissa suorilla putkilla.

Paljon melua tyhjästä.  
wink.gif
Valitettava lieveilmiö, mut esiintyy kaikissa merkeissä, vissiin sekin näitä edellämainitsemani "sen" kasvattamisyrityksiä.
tounge.gif
Kokeillaa kasvattaa äänenkin avulla jos ei se muutoin riitä.
Harrikassa kyllä on sellainen välimuoto, joka tuottaa kyllä aika mageet soundit, mut nää suorat putket on ihan per..eestä, oli ne sit millaisessa vehkeessä tahansa.
JK. Paras paitateksti, jonka olen nähnyt: "Pieru on perseestä"
Aika syvällinen.
tounge.gif

Onhan tuossa "Harrissa" ihan oma fiiliksensä. Kakkospyöräksi (jos moiseen olisi varaa) saattaisin hyvinkin moista harkita. Kruisailuun kaupungilla / leppoisaan iltavaelteluun tuo on ihan jees. Maantiellehän tuolla en kyllä jaksaisi lähteä.
Mun mielestä taas HD on parhaimmillaan juuri maantiellä, ainakin nää Touring mallit. Rauhaisaa matkantekoo, ihan kuin junalla... Kaupunkiajossa tulee helposti paistetun munan tuoksu nenään, kun valoissa joutuu seisoskelemaan
tounge.gif
Mut haiveillä on magee posottaa...
Mut pirun rumia ne on, siitä oon yhtämieltä monen kanssa.
Mut taitaa pätee tässäkin se vanha isojen poikien sananlasku:
Ei pil.u kauneudellaan, eikä viina maullaan hurmaa, mut molempia mies halajaa.
033102beer_1_prv.gif

Miehellä tulee olla seitsemän moottoripyörää. Kuudella pärjää, mutta seitsemän olisi hyvä.

Siihen tietysti jo mahtuu harrikkakin.
tounge.gif

Nyt ei näköjään edes kysy miehen tai tytsyn luonnetta ilmoittautuessaan harlikkaimmeiseksi. Jo on hampaat menny.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Ei ole. Harrikat ovat ylihinnoiteltuja paskoja, joilla pystyy ajamaan vain suoraa tietä.
033102bebe_1_prv.gif
No köyhälle nyt mikä vaan on kallista!
tounge.gif
Ei, vaan sanonta menee niin, että "Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa". Kun tunnuskuvastasi päätellen et omista Harria, niin eikö siis sinusta olekin kivaa, Holtsu, kuulua rikkaisiin.
wink.gif

Back