• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

slipari--->xz6r -05

OK, kiitos noista tiedoista...Tuleekohan noissa slipareissa mukana yleensä sitä osaa mikä laitetaan pakoaukonsäätimeen, joka estää sitä liikkumasta, elikkä vaijereiden tilalle?

Tosta G&G:stä en oo varma, ainakaan speksit ei sitä mainitse, vaikka "complete kit":istä puhuvatkin. Akran mukana ainaskin tulee kyseinen rajoitin, luultavasti yoshimuran mukana myös.

Yoshimura itellä oli ja pelitti mainiosti..Äänet oli sopivat ja ulkonäkö makee.Suosittelen kyllä!

Toi akra näyttäs aika kivalta, taitaa mennä siihen vakiokilventelineen ja vilkkuhässäkän sisään vieläpä.
Mites tuo asennus, tarviiko siihen jotain säätöjä tai muuta systeemiä ku että vanha irti ja uus kiinni?

Ei tarvii mitään säätöjä. Vanha pois ja uusi tilalle. Kaikki tarvittavat kiinnikkeet/pultit/mutterit tulee mukana.

Ei tarvii mitään säätöjä.
ruisku vaati säätöä ainakin minulla akran pöntön jälkeen ,laihalle meni keskialue pahasti , commander tuli ostettua jolla helpotti...
Kah, joo ajattelin noilla "säädöillä" vaan sitä varsinaista torven asennusta. Toki kannattaa seokset säätää (tai ainakin varmistaa ettei ole liian laihalla) sliparin vaihdon myötä. Itse hankin PC:n myös ton akran kaveriksi.

Käytitkö ihan penkissä säätämässä commanderin vai heititkö vaan kartan paikoilleen?

kyllä mä tuon sun lausahduksen säädöistä oivalsin ... oli vaan pakko yrittää
smile_org.gif

mun mopedi säädettiin huolto-kaksikon penkissä muokaten sitä karttaa ...

Ei tarvii mitään säätöjä. Vanha pois ja uusi tilalle. Kaikki tarvittavat kiinnikkeet/pultit/mutterit tulee mukana.
Olen myös katselemassa Carpimotolta kyseistä akran sliparia. Kysymys kuuluukin tuleeko siihen myös mukaan ne kiinnikkeet, mihin saa kiinnitettyä minikilpitelineen. Saisi näinollen heittää ne orkkisvilkut muoviosineen hevon kuuseen...

Tuli viikonloppuna vertailtua ääniä tallilla, eli 2*6R -05 ja toisessa Yoshimuran ja toisessa Akrapovicin slipari. Äänet molemmissa samanmoiset, mutta korkeilla kierroksilla Yoshi selvästi kimakampi...

Mikä mahtaa olla vikana...
Olen vaihtanut Akran sliparin mun ZX6R-05:seen ja kun laitan koneen käyntiin niin se servo, joka on kuskinpenkin alla jää raksuttamaan edes takaisin eikä se ikäänkuin löydä oikeaa paikkaansa. Tarkoitan sitä servoa, jonka pitäisi ohjailla sitä vakioputkessa olevaa "pakokaasu venttiiliä".
Raksutus on jokseenkin ärsyttävä ja se ei varmaan tee hyvää että se siellä ittekseen jumittelee.

Olisiko kenelläkään lääkkeitä/ohjeita miten vian saisi korjattua?

Se servohan on alkuperäisesti suunniteltua ohjaamaan sitä läppää/laippaa, joka on putken sisällä. Uuden sliparin mukana tulleella hakasella/L-raudalla on tarkoituksen vissiin antaan sille servollle jotkut ääriarvot. Mutta nyt tuo servo hakee niitä "ääriarvoja" löytämättä niitä. Eli kun pyörän aluksi käynnistää niin sen toisen ääriarvon se kyllä löytää mut yläpäätä se ei löydä vaan se hakanen käy ylhäällä ja palaa hieman takaisin ja uudestaan ylös ja jatkaa sitä rataa siitä kuuluu se raksutusääni...en ole mikään tekniikan ihmelapi, joten pahoitteluni tästä selityksen kielestä ja toivottavasti ymmärsit mitä tarkoitan...

Back