Olisi tarkoitus hommata kawaan zx6r 2005 slipari. Mistä olette ostaneet ja mitä merkkiä suosittelette!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ruisku vaati säätöä ainakin minulla akran pöntön jälkeen ,laihalle meni keskialue pahasti , commander tuli ostettua jolla helpotti...Ei tarvii mitään säätöjä.
Kah, joo ajattelin noilla "säädöillä" vaan sitä varsinaista torven asennusta. Toki kannattaa seokset säätää (tai ainakin varmistaa ettei ole liian laihalla) sliparin vaihdon myötä. Itse hankin PC:n myös ton akran kaveriksi.ruisku vaati säätöä ainakin minulla akran pöntön jälkeen ,laihalle meni keskialue pahasti , commander tuli ostettua jolla helpotti...Ei tarvii mitään säätöjä.
Olen myös katselemassa Carpimotolta kyseistä akran sliparia. Kysymys kuuluukin tuleeko siihen myös mukaan ne kiinnikkeet, mihin saa kiinnitettyä minikilpitelineen. Saisi näinollen heittää ne orkkisvilkut muoviosineen hevon kuuseen...Ei tarvii mitään säätöjä. Vanha pois ja uusi tilalle. Kaikki tarvittavat kiinnikkeet/pultit/mutterit tulee mukana.
Eikös se vaan pyöri tyhjää siellä? Ei kai sen liikettä rajoiteta millään?Ei puutu...sliparin mukana tullut "hakanen" on kiinni...