Mistäs sais slipareita, hyviä halvalla ? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Wildhillman777 sanoi:Mistäs sais slipareita, hyviä halvalla ?![]()
Wildhillman777 sanoi:Mistäs sais slipareita, hyviä halvalla ?![]()

Pitäis tilata sliparit mutta ei kehtaa ihan sokkona laittaa vetämään, olis kiva tietää vähän varastosaldoo ja toimitusaikoja ensin.Pakkasherra sanoi:Mikähän piru on kun toi Emlineamoto ei vastaa maileihin kirveelläkäänPitäis tilata sliparit mutta ei kehtaa ihan sokkona laittaa vetämään, olis kiva tietää vähän varastosaldoo ja toimitusaikoja ensin.

Knaku sanoi:Itse kun tilasin tuolta, niin kyllä sieltä vastattiin. Oisko niin että ainoa oikeasti englantia osaava on poissa..? Joka tapauksessa tilauksesta meni 2 päivää ja paketti oli postitettu. Italiasta Suomeen oli helppo seurata heidän lähettämän tilausnumeron kanssa. Lopulta matka Turusta tänne "maalle" kesti lähes yhtä kauan kuin Italiasta Suomeen.
Edit: kesti Italiasta kotiin 10 vrk. Löytyi tuolta härpäkettä ulkomailta -sivuilta.
Knaku sanoi:
Wilhelm sanoi:Täällä näyttäisi olevan hinnat kohdallaan. Kiitos vinkistä.
Mitenkäs näiden tuontislipareiden laillisuus Suomessa? Onko Euroopassa myytävät sliparit ok Suomessa?

faster1000 sanoi:...
Eli tällä hetkellä ainoat minun tiedossa oleva putki/pyörä combot on tietyt Kawasaki ja akrapovic yhdistelmät jotka
on täysin
Pykälien mukaiset katsastamatta.
Siis sen tötterön kanssa jota joku hienostuneesti myös killeriksi kutsuu..![]()
faster1000 sanoi:Eli tällä hetkellä ainoat minun tiedossa oleva putki/pyörä combot on tietyt Kawasaki ja akrapovic yhdistelmät jotka
on täysin
Pykälien mukaiset katsastamatta.
Siis sen tötterön kanssa jota joku hienostuneesti myös killeriksi kutsuu..![]()