mikis sanoi:Moi
Itse vaihdoin takavuosina gen 1 Busaan sliparit. Pyörä kävi selvästi vaihdon jälkeen laihalla joka kuitenkin korjaantui db killerillä. Innostus jotenkin loppui siinä vaiheessa kun kävi selväksi että pyörä pitäisi viedä vielä erikseen säädettäväksi.
Nyt vaihdoin uuteen gen 2 Busaan sliparit (Acrapovicit) eikä siinä ole samaa ongelmaa. Eli näyttäisi olevan pyörä/ putkikohtainen se säädön tarve.
Anyway kun putket vaihtaa niin onhan se järkeen käyvää ottaa vaihdosta kaikki irti ja säädättää pyörään maksimi vääntö ja teho samalla. Eli vaikka itse onkin saamaton ja pitää tärkeimpänä asiana ääntä ja fiilistä niin nostan hattua niille jotka vievät asiat maaliin
Toisaalta oman pyörän tehot ovat aina riittäneet ettei mitään järjetöntä hinkua saada muutamaa heppaa lisää ole ollutkaan.
Mulla on Akran hiilikuituvaimentimet myös ja K&N vapari. Säätämättä. (Gen2 )Hyvin pelaa kans, saa nähä mites pelaa kun vaihtaa ilmansuodattimen originaaliin. Jotenkin tuntus vakifiltteri (ei mee oravat läpi) luotettavammalta kun ei sitä huipputehoa haeta. Kun vaan ei olis laihalla. Originaali ECU pitäs mutupohjalta hanskata seokset.
On se merkillistä kun MP putkis ollaan vaatimas kaikenlaista muutoskatsastusta ja lippulappua. Autopuolella kyllä mennään melkein suoralla putkella ilman byrokratiaa.
No - ainakin omis romuis löytyy EU hyväksyntä sekä Akran sivuilta tyyppihyväksyntädokumentti. Pitäsköhän käydä leimaamassa vai pitäskö paperinippua mukana ...?