• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sivulaukut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TASKARI4
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oiskohan kellään tietoa K 1200 RS:n korinvärisistä laukuista? Saako niitä jostain valmiina vai onko pakko ruveta ite maalaamaan?

Vie maalaamoon, selviät halvimmalla ja lopputulos on katseenkin kestävä. Saat halutessasi laukuista vaikka kaksiväriset.
Yleensä vain kannet maalataan.

Samaa mieltä. Maalautin jokunen vuosi sitten omastani ja tuli ihan hyvät, oikein fenix-linnun kuvan kera.
biggrin.gif

Ja varmaan tulee edullisemmaksi, kuin ostaa sellaiset valmiina.

Minkä helvetin korin. Mun R1100RS Bemussa ainakaan mitään koreja ole. Katteet ne on BMW:ssäkin ennen olleet! Siis MP:ssä
Mitä hemmettiä nää horisee KOREISTA. Torilta Tallinnasta niitä Koreja saa!!!!
Älkää automiehet ostako BMW merkkisiä Moottoripyöriä! Tutustukaa edes osien "nimiin". Voi V***U

Minkä helvetin korin. Mun R1100RS Bemussa ainakaan mitään koreja ole. Katteet ne on BMW:ssäkin ennen olleet! Siis MP:ssä
Älkää automiehet ostako BMW merkkisiä Moottoripyöriä! Tutustukaa edes osien "nimiin". Voi V***U
Ottaa herneen poooois.....
tounge.gif

Ottaa herneen poooois.....
tounge.gif
Joo, mutta kun sillä on BMW MOOTTORIPYÖRÄ! Se on tunteella otettava juttu
biggrin.gif

Back