• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sisäkassit sivulaukkuihin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja puolapek
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Niin, onkohan myynnissä yleismallisia mp-sivulaukkuihin laitettavia sisäkasseja? Onko kellään henkilökohtaisia kokemuksia niistä ?

Louisilla oli pari vuotta sitten, ostin itse kolme ja olen ollut tyytyväinen hinta/laatusuhteeseen (n. 12 EUR/kpl). Nyt en yht'äkkiä löytänyt moisia on-line katalookista...

Louisilta tuotenumerolla 10024200 löytyy.
Mulla kanssa ollut käytössä pari vuotta, kestäväksi ja
käteväksi on kyllä osoittautunut.

AllRight:n kuvastosta löytyy sivulta 143 tai AllRight:n sivuilta netistä tuotehaulla: H9440 Heldin sisälaukkupari hintaan 35 €. Ollut käytössä mulla jo kolme ajokautta nahkalaukuissa kovassakin sateessa ja kertaakaan ei ole tavarat kastunu.
smile_org.gif

Reissussa omat laukut ja reppu.Kun pysäyttää minnetahansa on helppo ottaa reppu selkään ja pistää ajokamat laukkuun.
tounge.gif

Stadiumin Multibag-kassit ovat hintaansa nähden erinomaisia ja sopivat ainakin useimpiin alumiinilaukkuihin hyvin. Tulevana sunnuntaina (18.3.) ovat tarjouksessa ainakin Kempeleen Zeppelinin Stadiumissa, 9,90 pari.

Sisäkassit ovat reissukäytössä vertaansa vailla - nätisti pehmeät laukut olalle roikkumaan ja (joskus) rapaiset kovat laukut jäävät pyörään kiinni, kun majapaikkaan saavutaan.

Meitillä se kauniimpi osapuoli tahtoi tehdä tyköistuvat itse, saa sitten ulkomailla tuoda esiin tunnettua Suomalaista designiä - ainakin Italiaanot tätä kuosia jopa luvatta kopioivat :)

IMG_20170409_222933.jpg

Kuusisto sanoi:
Sisäkassit ovat reissukäytössä vertaansa vailla - nätisti pehmeät laukut olalle roikkumaan ja (joskus) rapaiset kovat laukut jäävät pyörään kiinni, kun majapaikkaan saavutaan.

Meitillä se kauniimpi osapuoli tahtoi tehdä tyköistuvat itse, saa sitten ulkomailla tuoda esiin tunnettua Suomalaista designiä - ainakin Italiaanot tätä kuosia jopa luvatta kopioivat :)

katso liitettä 15715

Ostin Kapan omat mutta nuo olis kyllä paljon fiksumman näköiset.

Bemarin laukkuihin saa sisäkasseja OEM. Ja Varioihin paremmat/tilavammat/halvemmat vaikka Wunderlichilta. Alumiinikanistereiden sisäkassit Bemarillakin ihan hyviä.

-jp-

raulo1 sanoi:
Itse tilasin ali expressistä n7€kpl, kun Varaderoon ei oikein muualta löytynyt.

Olisiko heittää linkkiä mistä tuohon hintaan saisi? Olennitsekin katsellut sivulaukkuihin sisäkasseja mutta hinnat on ollut sellaisia että itse tekeminen on aina käynyt mielessä. Kympin kipale raaskisi valmiistakin pulittaa.

Back