Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itelläki on just tommoset ja EMC:ltä hommasin. Ovat jo muutaman reissun mukana olleet, alppeja myöten, ja kätevät ovat.Giviltä löytyy myös sisäkassit ja näitä myy ainakin Motomarket. Nyt ekaa kautta käytössä ja todella kätevät.![]()
mulla olis ylimääräset kapan k44:seen sisälaukut tee tarjousNiin, onkohan myynnissä yleismallisia mp-sivulaukkuihin laitettavia sisäkasseja? Onko kellään henkilökohtaisia kokemuksia niistä ?

Kuusisto sanoi:Sisäkassit ovat reissukäytössä vertaansa vailla - nätisti pehmeät laukut olalle roikkumaan ja (joskus) rapaiset kovat laukut jäävät pyörään kiinni, kun majapaikkaan saavutaan.
Meitillä se kauniimpi osapuoli tahtoi tehdä tyköistuvat itse, saa sitten ulkomailla tuoda esiin tunnettua Suomalaista designiä - ainakin Italiaanot tätä kuosia jopa luvatta kopioivat
katso liitettä 15715
raulo1 sanoi:Itse tilasin ali expressistä n7€kpl, kun Varaderoon ei oikein muualta löytynyt.
juu-zo sanoi:Olisiko heittää linkkiä mistä tuohon hintaan saisi? Olennitsekin katsellut sivulaukkuihin sisäkasseja mutta hinnat on ollut sellaisia että itse tekeminen on aina käynyt mielessä. Kympin kipale raaskisi valmiistakin pulittaa.