• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sinustako MotOrg ry:n 1000. jäsen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jammuu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllä tää työnteon voittaa! :D

..ja punainen väri L:ssä tarkoittaa tietenkin sitä että se tosiaan on lauantai. Taijotainihanmuuta.. :thumbup:

Semmonen pikkunen sivuseikka on, että minä en ainakaan liity mihinkään sensuuria ylläpitävään yhdistykseen, jossa on politiikka ja uskonto on kokonaan kielletty. Elämme kuitenkin vuotta 2012, joten pitäkää tunkkinne!:p

Eläköön suuri ja mahtava eurostoliitto ja sen luoma vapaus!:WAZAAP:

sky sanoi:
Semmonen pikkunen sivuseikka on, että minä en ainakaan liity mihinkään sensuuria ylläpitävään yhdistykseen, jossa on politiikka ja uskonto on kokonaan kielletty. Elämme kuitenkin vuotta 2012, joten pitäkää tunkkinne!:p

Eläköön suuri ja mahtava eurostoliitto ja sen luoma vapaus!:WAZAAP:

Sensuuria tuntuu täällä olevan muillakin palstoilla.......

Hyvä mun mielestä. En kaipaa moottoripyöräsaitille palaakaan politiikkaa ja vielä vähemmän uskontoa. Korostan että tää on vaan mun mielipide.

Katotaas osuko lotto oikein :thumbsup:

Eli päävärväri, älä ihmettele, ostin tällä käyttäjätilillä tuplat. "Vanha" ei nettiä käytä, joten sille on turha tunnuksia luoda, mutta lahjoitin jäsenyyden ja ostin samalla itsellenikin. :cruising:

Mariini sanoi:

Eli päävärväri, älä ihmettele, ostin tällä käyttäjätilillä tuplat. "Vanha" ei nettiä käytä, joten sille on turha tunnuksia luoda, mutta lahjoitin jäsenyyden ja ostin samalla itsellenikin. :cruising:

Aika vahva veto joka vetää lähes sanattomaksi !

Mariini sanoi:

Kypärännoston arvoinen suoritus! Katsotaan mihin tuplarivillä päädytään:thumbsup:.

Mä luulen et toi L tarkoittaa, et 1000:s jäsen pitäis olla L-kokoinen, ku ostatte valmiiks L-kokoinen pähee paita jossa lukee: "ORGin tuhannes jäsen" :grin:

:D viikossa tulee uus hiano jäsenkorttikin...:rakastunut:

jos joku tahtoo ton lahjakortin niin yv:llä löytää ystävän , vaimitensenytoli... :thumbup:

adville sanoi:
:D viikossa tulee uus hiano jäsenkorttikin...:rakastunut:

jos joku tahtoo ton lahjakortin niin yv:llä löytää ystävän , vaimitensenytoli... :thumbup:

Todellista org henkeä, ensin voittaa ja sitten lahjoittaa pääpalkinnon sitä enemmän tarvitsevalle.

kumarrushymiö.

Jäsenmäärä on kasvanut eilisen jälkeen, joten tämä arvauskilpailu pääsi hieman happanemaan, for good. Seuraava vihje olisi ollut 122 ja 93. Eiköhän tuo noilla jo aukene lopullisesti.

Kyllä tämä pikku gematria-kikkailulla (juutalaista numeromystiikkaa) selviää!

9+3 on 12, ja kun sen miinustaa 122:sta, saadaan 110. Tuo binäärijärjestelmässä (excuse my french.. :right:) vastaa taas kymmenjärjestelmän numeroa 6.

Helppoa kuin heinän teko paalaimella! :thumbup:

tää tuo mulle mieleen kauden 2012 letka-avauksen Kouvolaan jonne lähti mukaan 12 kuskia joista 8 oli eri alojen insinöörejä :blink:

Siinä tunsi olonsa aika tyhmäksi, tosin luojankiitos sentään nopeaksi :grin:

GuessWho sanoi:
tää tuo mulle mieleen kauden 2012 letka-avauksen Kouvolaan jonne lähti mukaan 12 kuskia joista 8 oli eri alojen insinöörejä :blink:

Siinä tunsi olonsa aika tyhmäksi, tosin luojankiitos sentään nopeaksi :grin:

Pitääkin piruuttaan lähtee ensi kevään ekaan letkaan mukaan. :grin:

T: Ingenjööri.

Nitrous sanoi:
Pitääkin piruuttaan lähtee ensi kevään ekaan letkaan mukaan. :grin:

T: Ingenjööri.

Sehän olis upeeta. Saadaan taas lisää laskelmia tehopaino-suhteen tuomasta vaikutuksesta vauhtiin per ajettu kilometri, alhaisen kitkakertoimen osuudesta vauhtiin, palotilan vääränmallisesta muodosta ja sen vaikutuksista viileän ilmanalan kiihtyvyyksiin sekä rasvaisen ruokavalion vaikutuksesta paluumatkan havainnointikykyyn ja sitämyöden ontuvaan esitykseen...
:smoking:

Hannula sanoi:
Jäsenmäärä on kasvanut eilisen jälkeen, joten tämä arvauskilpailu pääsi hieman happanemaan, for good. Seuraava vihje olisi ollut 122 ja 93. Eiköhän tuo noilla jo aukene lopullisesti.

122, 93 ---> 100 x 9 + 22 x 3 = 966

Back