• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

sinivuokot aktiivisina

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kake1969q
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Näinhän se on että sakkoja ei peritä muualta kuin muista pohjoismaista ja kumppareille kirjoitetut sakot taitaa jäädä maksamatta. Tosin onhan maksamattomasta sakosta lisäksi seurauksena maahantulokielto. Eriasia on kuinka monta noista sakotetuista enää ikinä Suomeen on tulossakaan :D

jyke sanoi:
Onko kukaan havainnut poliisin puuttuvan esim turvaväleihin? Minä en.

-perttu- sanoi:
Jos tien päällä näkee jonkun liputettuna sivuun, niin en minä ainakaan pysty sanomaan minkä vuoksi on toppuuteltu... No kerran oli ilmiselvä tapaus kun setä sininen seisoi blondin kanssa auton vieressä ja osoitti sormella tyhjää takakumia.

jyke sanoi:
Jos sinä ajat jonkun / joku ajaa sinun perseessä kiinni ja poliisi tulee vastaan, niin luultavasti havaitset puuttuuko poliisi siihen vai ei.

Juu enpä ole nähnyt... Toisaalta en ole vuosiin nähnyt ylipäätään ketään pysäytettävän ylinopeudesta tai kännissä ajelusta, joten tuolla logiikalla ei noihinkaan puututa. Näitä tien poskessa pysäytettynä olevia sen sijaan näkee aina silloin tällöin.

Saivarteluahan tämä on, mutta paljon sellaista tapahtuu mitä itse ei ole omin silmin näkemässä.

Back