Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsekin oon f800:seen ettiny sopivaa navigaattoria/telinettä. Mistäs telineen tilasit, voisi käydä myös tsekkaamassa.Mä tilasin zumooni tangon päähän nupelin Saksasta jolla sai sen järkevään kohtaan, pyörä on siis BMW F800S En vaan ole vielä mopossa kestävyyttä/käytettävyyttä päässyt kokeileen!
Sanoiin että vanhemma tompat ne tuntuivat olevan ronkeleita pariutumaan autokäyttöön tarkoitettujen ja aurinkolippaan laiteavien palikoiten kanssa.Tätä rider 2 olen paritellut useemmankin laitteen kanssa.Jos joku ei saa uutta riderii pariutuus Q2 kanssa niin ..... vinkki ....zumo kuulemma pariutuu melkein minkä kanssa vaan toisinkun tomtom sanos mulle herra rxtx tuote. itse hankin zumon.![]()
Samoin mulla myös vanhempi rider ja toimii tosi hyvin bluetuutti liitettynä autocomiin oikeilla piuhoilla, ajettu koko päivä ja eikä virta lopu bluetuutista.eli itsellä on toi vanhemman mallin rider.siitä äänet kyseisellä palikalla autocomiin.virta ei kovin helposti lopu jos vaan muistaa muutaman ajopäivän jälkeen latailla.ja jos loppuu niin ajoohjeet voi kyllä kattoa näytöltä.puhelin on ollut sekä piuhalla että ilman kytkettynä.lisäksi on pmr puhelimet jolloin kaverin kanssa on kiva rupatella,jos sellaisia on.koko setti on toiminut todella hyvin.2 kertaa on turkissa piipahdettu kyseisellä setillä eikä ongelmia ole ollut.rokki soi ja tomppa hoitakoot suunnistamisenTomppelin saa Autocomin jatkeeksi sen mukana tulevalla Bluetooth-palikalla jos asiaan uskoo, mutta yhden pitkän reissun asiaa kokeilleena sanoisin, että ei se oikeasti toimi. Palikka on täysi lelu.
Yksi vaihtoehto olisi kokeilla joko Autocomin tai Starcomin Bluetooth-palikkaa, Superprosta sähköt saisi tietääkseni syötettyä niihin pyörän akusta Autocomin kautta.![]()
En nyt muista saiko niitä laitteeseen esiasennettuja huoltiksia ikoneina näkymään.Miten onnistuu sellanen garminissa että sais esim huoltoasemat näkymään kaikki siinä karttapohjalla samalla kun navigoi?? ei onnistu ei sitten millään! en löydä edes sellasta valikkoa joka mahdollistais sen! olis nimittäin helpompaa ajellessa poiketa tankille ihan ilman extra näppäilyjä ku joskus vaan vilahtais niitä huoltoaseman ikoneita ruudussa ohi ajaessa!
telineenhän tosiaan tein itse niinkun tossa yllä lukeekin (tai siis alustan mihin ruuvasin garminin telineen kiinni) että siitä ei oo puutetta ja on tukeva jne... no mutta enivei se oli tosiaan pointti että pitääkö ihmiset sitä skurvia kiinni vai ei!?Ostin telineeksi sellaisen stongan keskellä olevaan holeen työnnettävän telineen. Se on todella hyvä, ainakin kyykkypyörässä. En vaan millään muista mistä ostin, täällä sitä joku suositteli, oisko ollut NOx? Suosittelen myöskin.
Ja sitte se liittimen suojaa pitelevä kumi kyllä haurastuu parissa kuukaudessa, ja sitte se suoja häviää. Mulla on minigrip pussi liittimen suojana.
En ole kuullut että kenenkään zumo olisi pudonnut telineestä, vaikka ruuvi ei olis ollut kiinni. Sen sijaan idässä tehdyissä mopoissa ruuvi kiristyy itsestään, lännessä tehdyissä mopoissa se taas aukeaa. Voiko ruuvi irrota, en tiedä, kyllä kai. Ja kierre on kai mitä lie tuumia tms.
Zumo ollut vuoden verran käytössä ja pelkkää mukavaa sanottavaa. Se muovinen härpäke "sulaa" pois noin 4 kk kuluessa.Ostin telineeksi sellaisen stongan keskellä olevaan holeen työnnettävän telineen. Se on todella hyvä, ainakin kyykkypyörässä. En vaan millään muista mistä ostin, täällä sitä joku suositteli, oisko ollut NOx? Suosittelen myöskin.
Ja sitte se liittimen suojaa pitelevä kumi kyllä haurastuu parissa kuukaudessa, ja sitte se suoja häviää. Mulla on minigrip pussi liittimen suojana.
En ole kuullut että kenenkään zumo olisi pudonnut telineestä, vaikka ruuvi ei olis ollut kiinni. Sen sijaan idässä tehdyissä mopoissa ruuvi kiristyy itsestään, lännessä tehdyissä mopoissa se taas aukeaa. Voiko ruuvi irrota, en tiedä, kyllä kai. Ja kierre on kai mitä lie tuumia tms.
Ei lähtenyt lentoon vakioruuvilla jota en koskaan kiristellyt. Vaihdoin kuitenkin zumoforums saitilla kaupan olleeseen peukaloruuviin tuon ja tulee nykyään kiristeltyä aina kiinni.vielä pitää sen verran tietäjiä tentata että oletteko ajaneet zumonne kanssa niin että toi pieni "turvaruuvi" on kiinni vai ootteko jättäneet auki?? ottaako lentoa jos jätän auki?? vähän on epäkätevä jos ei vaihda siihen sormilla pyöritettävää isompipäistä ruuvia!![]()