• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Siirryin TRIUMPH kuskiksi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja van_gils
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No niin, nyt se sitten tapahtui, eli kyykyn vaihto speedmasteriin=) melkein 600km takana eikä kyllä harmita yhtään! edellinen pyöräni oli siis Honda CBR900rr Fireblade(-95) mukava pyörä tuokin mutta liikaa tehoa ja ei oikein miellytä silmää noi "muoviluodit" ja mua suorastaan pelotti sillä ajella eli tässä syy miksi katselin vähän "rennompaa"pyörää ajoon!

Kävin myös ajamassa HD sporaa mikä ei todellakaan ollut mun juttuni, liian lyhyt, liian laiska, hutera ajettava, yms yms, eli ei ainakaan mun juttuni
nixweiss.gif

Nyt uskon että olen löytänyt oman merkkini, jos ajelis sppeedyllä jonkin aikaa ja sitten voisikin suunnitella sitä uutta 1700cc mikä vissiin on tulossa vuonna 2010?? onkohan kenelläkään mitään tietoa mihin sen hinta on asettumassa?

...mukava pyörä tuokin mutta liikaa tehoa ja ei oikein miellytä silmää noi "muoviluodit" ja mua suorastaan pelotti sillä ajella eli tässä syy miksi katselin vähän "rennompaa"pyörää ajoon!
Hienoa nähdä, että joku muukin on vaihtanut tuollaiseen suuntaan! Itse tosin menin hiukan liikaa ääripäähän ensin, mutta nyt on löytynyt sopiva laite.
biggrin.gif
Tai noh, tehoa ja vääntöä kyllä on, mutta tehopainosuhde aika maltillinen.

Noin mä vähän uumoilinkin että se olis 16-20tuhatta! Nyt kun joku vielä opastais mua tyhmää tuossa venttiilin säätö jutuissa ja siinä että mitä ne tekköö 20tuhannen huollossa?? Kun en kyllä millään malttais viedä noin kalliiseen huoltoon kun uskoisin että itsekkin onnistuu tuollainen huolto! Tuttavan moottoripyörä huollossa ajattelin sen tehdä, kunhan nyt tietäisin mihin varautua noiden venttiilien kanssa?? säätöpaloja varmaan pirusti;) jos nyt välystä edes on?? no sen mä nään kun alan hommaa tekemään
thumbs-up.gif

Noin mä vähän uumoilinkin että se olis 16-20tuhatta! Nyt kun joku vielä opastais mua tyhmää tuossa venttiilin säätö jutuissa ja siinä että mitä ne tekköö 20tuhannen huollossa?? Kun en kyllä millään malttais viedä noin kalliiseen huoltoon kun uskoisin että itsekkin onnistuu tuollainen huolto! Tuttavan moottoripyörä huollossa ajattelin sen tehdä, kunhan nyt tietäisin mihin varautua noiden venttiilien kanssa?? säätöpaloja varmaan pirusti;) jos nyt välystä edes on?? no sen mä nään kun alan hommaa tekemään  
thumbs-up.gif
Tuossa 20tkm huollossa tarkistetaan venojen välykset, kuulemma harvemmin joutuu säätämään. Muuten iso huolto, mahd. keulaöljyt vaihtoon, jne...
Netistä löytyy 20tkm(jne.)kohdalla tehtävät huoltotoimenpiteet, niin tiedät mitä pitää tsekata.
Mahdollisesti löytyy huoltomanuaalikin kuuklettamalla.

Minä kun olen niin kynä tän koneen kanssa että jos joku tietää mistä etsiä niin linkin vois paukasta tänne vaikka
bowdown.gif

Hei harald, sekaan vaan...
Bananeyessss.gif
Joo, voisinpa toimia huolettomasti, kuten sinä. Olen kuitenkin periaatteen mies ja se estää. Ette te minua kaipaa, mutta olisi tietysti ollut kiva "kuulua johonkin".

P.S. Vaimo puhui sinusta hyvää eilen illalla, kun jostain syystä tuli puhetta. Ilmeisesti Porin reissulla jätit hyvän/hauskan kuvan itsestäsi...

Täs maailmas on harald muutenkin murhetta tarpeeks, eiku ranteet löysäks ja mukaan.
Bananezorro.gif

Tuoreelle urhealle äidille terveisiä...
4xvim2p.gif

Back