• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

shubert c3  radiokaulus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fjr
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ostin tuossa keväällä ko kypärän ja kauluksen jossa radio + muut härpäkkeet
. toimi kuin junan vessa jonkin aikaa ja sit ei enää toiminutkaan , eipä pysynyt radio enää päällä kuin hetken ja nyt ei saanut enää päälle lainakkaan
onko jollakin ollut samankaltaisia ongelmia . myyjä otti kauluksen takas ja lupas tutkia tapauksen
buttrock.gif

joo kyllä oon ja sähkölaskukin on maksettu .........
mystisiä vehkeitä nuo ovat
tounge.gif

Itellä pimeni Schubertin "kaulusradio" kun olin sen pariin kertaan laittanu päälle. Vilkutteli vaan valoja eikä reagoinut mihinkään nappeihin mitenkään. Napista sai vempeleen ainoastaan päälle ja pois. Ohjeessahan lukee että resetti tuolle laitokselle tehdään ihan vain kytkemällä se lataukseen. Mulla ei tuokaan auttanut ko. tapauksessa mitään.

BikeW vaihtoi laitteen takuuseen mukisematta.

jos tarkoitat kypäräpuhelinta niin toimi kuin junan vessa yhtä kauan
radiokin , mutta nyt uusi kaulus käytössä ( tuli kahdessa päivässä)
duelilta , ilman kikkailuja hyvää asiakas palvelua
062802jumpie_prv.gif

Minkä sorttisia kytkentäviiveitä muilla forumisteilla on ollu tossa Schuberthin systeemissä? Jos nyt vaikka yrittää pitää VOXia päällä, niin siitä kun rupeaa juttelemaan siihen että linja varsinaisesti aukeaa menee niin kauan aikaa että hiljaselta mieheltä loppuu jutun juuri...

Ja ilmeisesti äänilähteistä se on joko toinen kypäräpuhelin tai navi/puheluuri ei niin että molemmat olisi aktiivisia..?

Back