Itse pistin juuri tilauksen menemään kyseisestä potasta Helmet Cityyn. Katsotaan miten kauan kestää tulla + millasen visiirin kylkiäiseks pistävät(jos pistävät..).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs postit teki? En löytänyt sivuilta infoa...Itse pistin juuri tilauksen menemään kyseisestä potasta Helmet Cityyn. Katsotaan miten kauan kestää tulla + millasen visiirin kylkiäiseks pistävät(jos pistävät..).![]()
Eli jos jotakuta kiinnostaa niin itse maksoin 300,00 eur + kuljetus 9,90 (tilasin kyllä 2 joten saattoi vaikuttaa hintaan)vinkkinä vois antaa et fc-moto ja saksasta... hinta kohdillaan kun kysyy tinkaakoja pk 9.90![]()
Itse soitin eilen Verohallinnon palvelupuhelimeen ja kysyin tuota alvin perintää, kun olen aikeissa tilata X-spritin Englannista. Vastasivat ettei Suomessa peritä alvia, kun Briteissä vat0% standardin täyttävillä kypärillä. Mustaa valkoisella(tai nettisivua) en kyllä asiasta saanut, vaikka kysyin. Virkailija höpisi jotain verohallinnon sisäisistä ohjeista. Saas nähdä tullin päätöksen asiassa.matkalla. Veroista kysyessäni sain seuraavanlaisen vastauksen (Motorcycle helmets do not include VAT as they are classed as a safety product and therefore tax exempt). Tiedä sitten miten tullisssa käy, mutta varauduttu on Alvitkin maksamaan, sen kanssa hinnat toki on lähellä Suomen tasoa. Jos näin käy, niin nettisivuillahan luvataan jotain "veronpalautusta" kuittia vastaan?
Itse kyselin sp:la ja vastasivat noin 12h sisällä viestiin mitä löytyy hyllystä suoraan toimitukseen ja XR1100 Diabolic Cimmerian Helmet M koossa pitäisi olla joten uskaltauduin tilaamaan suoraan hotellille kun olen ensi viikon Lontoossa, toimittavat suoraan suomeenkin muistaakseni 25 punnan hinnalla, katsotaan nyt tuleeko kypärä ja oikeana ja tosiaan ensi viikon aikana, sit menee aika säätämiseksi jos en reissun aikana ehdi sitä saamaan.Täältä lähtis kypärä suhteellisen edullisesti, ja mukaan saa vapaavalinteisen visiirin. Onko kellekkään tuttu kauppa..uskaltaiskohan ihan tilata...tuon halvemmalla noita ei taida löytää?
http://www.ridersoffshore.com/product_info.php?products_id=1102
vähän edittiä tohon linkkiin...tää taitaa toimia paremmin http://www.ridersoffshore.com/index.php?cPath=21_70_309
Kirkas visiiri tulee aina mukana.Tyhmä kysymys, mutta jos tällaista kypärää on tilaamassa nettikaupasta ja kaupassa ei ole mitään mainintaa visiiristä, niin tuleeko kypärään silloin minkäänlaista visiiriä mukaan? Eli voiko luottaa siihen, että ainakin jonkinnäköinen visiiri kuuluu aina kypärään, vai voiko kypärätoimitus olla tosiaan kokonaan ilman visiiriä?
Nimim. Eläissäni vain yhden kypärän ostanut ja senkin ihan liikkeeseen kävelemällä.
Ok, näin vähän arvelinkin, mutta parasta on tietty varmistaa. Kirkas visiiri passaa ihan hyvin, kun aurinkolasit on yleensä kuitenkin mukana. Satutko vielä tietämään, onko noissa XR-1100:n visiireissä aina pinlock-valmius?Kirkas visiiri tulee aina mukana.Tyhmä kysymys, mutta jos tällaista kypärää on tilaamassa nettikaupasta ja kaupassa ei ole mitään mainintaa visiiristä, niin tuleeko kypärään silloin minkäänlaista visiiriä mukaan? Eli voiko luottaa siihen, että ainakin jonkinnäköinen visiiri kuuluu aina kypärään, vai voiko kypärätoimitus olla tosiaan kokonaan ilman visiiriä?
Nimim. Eläissäni vain yhden kypärän ostanut ja senkin ihan liikkeeseen kävelemällä.
Päädyin kans tuohon XR-1100 malliin ja monolith tc-2 väritykseen. Laitin viime tiistaina tilauksen tuonne fc-motoon ja 22.7 asti on lukenut in process tilauksessa. Toivottavasti nyt lähtisi heti maanantaina liikkeelle tuolta tai alkaa vitutus kasvamaan... Pyörän hankinta pitkittyy samalla jos ei kypärä ala tulemaan tännepäin. En itsekkään löytänyt halvempia paikkoja tuolle kypärälle. Kaikissa UK:n sivustoilla on 379£ tai enemmän.Ok, näin vähän arvelinkin, mutta parasta on tietty varmistaa. Kirkas visiiri passaa ihan hyvin, kun aurinkolasit on yleensä kuitenkin mukana. Satutko vielä tietämään, onko noissa XR-1100:n visiireissä aina pinlock-valmius?
Seuraavaksi pitäisi vielä harkita, uskaltaisiko tilata FC-Motosta vai ei. Symmetry-värityksen saisi toimitettuna alle neljän sadan, enkä sen halvempaa ole mistään löytänyt. Tuo FC-Moto-viestiketju vaan hieman arveluttaa...
Vakiona tuli mukana se verkkosuojus leukaosan alareunaan, yläosan suoja ei tule vakiona, itse olen nähnyt sitä vain x-spiritissä enkä tiedä sen saatavuudesta.. Xr-1100ssa on huomattavan enemmän tilaa suun edessä (ja nenän, ellei ole Pinokkion sukua) kuin esim raid IIssa tai xr-1000ssa.Kuuluuko XR:ään vakiona se leuan alle tuleva ilmanohjain? Ja mites on ilmanohjain siihen yläosaan, liekö ns. hengityksenohjain tai jotain sellaista?