No kuka?Kuka kisakuski vetää kypärän päähän ilman huppua?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No kuka?Kuka kisakuski vetää kypärän päähän ilman huppua?
En oo varmaa yhelläkään kisakuskilla kyllä huppua koskaan nähny.No kuka?Kuka kisakuski vetää kypärän päähän ilman huppua?
No ei tietenkää, olin tyhmä.En oo varmaa yhelläkään kisakuskilla kyllä huppua koskaan nähny.No kuka?Kuka kisakuski vetää kypärän päähän ilman huppua?
Asia ei ole noin yksinkertainen.Jos ostat S-kokoisen kypärän, se on pienen käytön jälkeen M-kokoinen.
Eh =)no nythän mä hukasin,miksi jotkut on lärvi punanen ja
turvoksissa,kun tulevat "lenkiltä" olen aina katsonut
kunnioittavasi kun porukat tulee kahville ja ottavat potan
päästä ja puhaltavat ja ja vetävät ilmaa keuhkoihin,tuolla
tämän kirjoitukse yläpuolella se selvisi minulle aivan juuri
heillä on aivan liian pieni kypärä jo muutenkin ja sitten vielä KÄSKETÄÄN toistenkin nauttia tuosta ihanuudesta,jo on
sadistisuus huipussaan.
ei jumalauta kypärän kuulu rutistaa tuollalailla,kyllä siellä täytyy
pystyä purkkaa jauhamaan ja suunsa avamaan jollei muuten niin
vaan hengitääkseen suun kautta,mitä tulee siihen kypärän
likaantumiseen ,että pysyy puhtaanpana kun käyttää huppua
no kyllä se hiki menee tuonne potan "kerroksiin" oli sulla
huppu tai ei,jos on muuten pas...en päänahka,niin suosittelen
pesua silloin tällöin.
niinhän sitä luulis,et ottanut huomioon jollei mulla oleEh =)no nythän mä hukasin,miksi jotkut on lärvi punanen ja
turvoksissa,kun tulevat "lenkiltä" olen aina katsonut
kunnioittavasi kun porukat tulee kahville ja ottavat potan
päästä ja puhaltavat ja ja vetävät ilmaa keuhkoihin,tuolla
tämän kirjoitukse yläpuolella se selvisi minulle aivan juuri
heillä on aivan liian pieni kypärä jo muutenkin ja sitten vielä KÄSKETÄÄN toistenkin nauttia tuosta ihanuudesta,jo on
sadistisuus huipussaan.
ei jumalauta kypärän kuulu rutistaa tuollalailla,kyllä siellä täytyy
pystyä purkkaa jauhamaan ja suunsa avamaan jollei muuten niin
vaan hengitääkseen suun kautta,mitä tulee siihen kypärän
likaantumiseen ,että pysyy puhtaanpana kun käyttää huppua
no kyllä se hiki menee tuonne potan "kerroksiin" oli sulla
huppu tai ei,jos on muuten pas...en päänahka,niin suosittelen
pesua silloin tällöin.
Eipä se nyt niin paljon kiristä etteikö henkeä sais, toisin sanoen suu ei jää auki jos sen kerran avaa. Kokeilepa vaikka heti liikutella leukojas ja paina samalla hyvin hyvin kevyesti molempia poskia sisäänpäin, huomaat että eipä tarvitse paljoa painaa kun hampaat koskettavat poskiin. Tee sitä sitten yhden retro-hubbabubba- tai jenkkipurkan maunkeston ajan niin luulisi poskien olevan arat. Jollei sulla ota hampaat lainkaan kiinni poskiin kun jauhat sitä purkkaa, on sulla auttamattoman löysä kypärä tai sitten se on vaan mallia, joka peittää vain päälaen.
mainitsinko mielestä missää että mulla olis "löysä" kypäräJokainenhan meistä on erilainen ja se nimenomaan tekee elämästä mielenkiitoisen. Maailma olisi melko tylsä paikka, jos olisimme toistemme klooneja.
![]()
Mitä tulee Jarijiin kypäränvalintakriteereihin, niin jokainen tietenkin valitsee pottansa juuri oman makunsa mukaan. Tosin, mitä tulee kypärän tiukkuuteen, niin olisi ihan mielenkiintoista kuulla, jos kukaan on jäänyt tästä kertomaan, että miten se löysä kypärä loppujen lopuksi suojasi tilanteessa, kun mutka tuli vedettyä suoraksi ja pöpelikköön tutustuttiin >100km/h vauhdissa.
Noniin, asiat ratkee, eikä tarvinnut edes paljon potkia. Avattava kypärä ei varmasti liikoja poskia purista. Sitä käytettäessä voi varmaan vielä parrankin ajaa? =bvastaus on AVATTAVA POTTA...
jees asian ytimeen kampaisin hiuksetkin avopotta päässäNoniin, asiat ratkee, eikä tarvinnut edes paljon potkia. Avattava kypärä ei varmasti liikoja poskia purista. Sitä käytettäessä voi varmaan vielä parrankin ajaa? =bvastaus on AVATTAVA POTTA...