Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hieman purua tossun alle jonka jälkeen paini otetta sai ottaa zetorista jottei ihan päälle hyppää.
näkikö kukaan??? Phuuh ei nähny naapurin haudan portteja kolkuttelevat jonka jälkeen vaurio tarkastus päätyi pariin pikku kiven painamaan ja naarmuun katteissa 
Nuo Athenen mainostamat kaatumatapit pelastaa tosi paljon. Tosin joka kaadolla peili naarmuuntuu, kahvapaino naarmuuntuu, jompi kumpi kahva saattaa katketa. Muuten ei sitten varttikatettuun tuukkaan mitään kun ne tapit ottaa suurimman. Se vaan että apaut kymmenennen kaadon jälkeen kaatumatapitki kuluu. Mä en arvannu että neki on kulutusosaa 
-Anu- sanoi:Mulla tuppaa kaatumaan varsinkin paikaltaan mopo ihan jatkuvasti kun en keskity esim. parkkeeraamiseen ja vähän harvemmin, mutta vähintään kerran kesään, vauhistaNuo Athenen mainostamat kaatumatapit pelastaa tosi paljon. Tosin joka kaadolla peili naarmuuntuu, kahvapaino naarmuuntuu, jompi kumpi kahva saattaa katketa. Muuten ei sitten varttikatettuun tuukkaan mitään kun ne tapit ottaa suurimman. Se vaan että apaut kymmenennen kaadon jälkeen kaatumatapitki kuluu. Mä en arvannu että neki on kulutusosaa
![]()
omasta kokemuksesta voin myös suositella kaatumatappeja, ei tullit mitään jälkiä pyörään ja kyllä aika monta kertaa saa kaataa ennenkuin uudet tapit ostettava Tonnijammu sanoi:Joku osais varmaan sanoa jonkun kikkakolmosen, miten saa esim. tonnisen kaadon jälkeen ylös, ettei tarvitse haalia isoa jengiä nostelemaan. Taitaa olla ylösnosto jonkin asteinen tekniikkalaji?
75Finn sanoi:Eli ilmeisesti ei kellään mitään vakavempaa, mikäli on sattunut tatit olemaan..
Runko, Etuhaarukka ja laakerit ei saa kipeää tuollaisista?