-perttu- sanoi:Senasta en tiedä mitään, mutta käy hakemassa nappikuulokkeet kännyyn ja ei kun plugit korviin. Pitäisi löytyä ihan joka marketista.
Totta, taitaa olla paras idea
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-perttu- sanoi:Senasta en tiedä mitään, mutta käy hakemassa nappikuulokkeet kännyyn ja ei kun plugit korviin. Pitäisi löytyä ihan joka marketista.
VFRj sanoi:Miten kannattaisi menetellä sena smh-5 fm ,tomtom rider 2,galaxy ace2 kanssa paritanko puhelimen naviin vai luureihin jos haluan kuunella musiikkia puhelimesta ja navin ohjeita tompasta
VFRj sanoi:onko rider2 mp3 toisto mahdollisuus en ainakaan ole löytänyt siitä sellaista
Anki sanoi:Moikkelis! Mä oon kans tässä pähkäilly, että minkälaisen kypäräpuhelinsetin sitä hankkisi. Eli mä ajelen sivuvaunullisella muksun kanssa ja isäntä omallaan. Jos ostaisin itselleni tuon SMH10:n ja isännälle ja muksulle SMH5:set, niin enkös silti pysty luomaan puheyhteyden molempiin yhtäaikaa? Eli onnistuuhan keskustelu kaksisuuntaisesti kaikkien kolmen kesken? Vaatiiko tuo ominaisuus sen uuden SMH10 usb-version vai onnistuuko vanhemmallakin?

Ceebbari1300 sanoi:Onko kellään kokemuksia noista smh5:sen isoista kaiuttimista? Onko selkeää eroa alkuperäisiin?
Rengas sanoi:Onnistuuko miten hyvin netti radion kuuntelu kännykän kautta Senan Smh 10iin? Vai täytyykö hankkia Senan FM versio? Oisko kokemuksia asiasta.
![]()