Forcefield. Ei hierrä, ei kierrä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama huomio omasta Wavesta jonka hommasin viime viikollaitte hommasin tossa alku viikosta wave2:n ja nyt näin muutaman käyttökerran kokemuksella ainakin tyytyväinen ostokseeni olen... ei hiota, eikä hierrä tms...
Haittaako niskaan tuleva jatkopala ajamista? Luulis kuvan perusteella, että siihen tottuu nopeasti, jos edes sitä huomaa...Ostin hiljattain Dainesen Wave 2 Neck -selkäsuojaliivin, jossa on uutuutena kaularankaa iskuilta suojaava jatko-osa. Etupuolella on lisäksi rintakehää suojaavat osat. Hässäkkä sopii mainiosti käytettäväksi esim nahkapuvun kanssa, jonka yleensä kiinteät olka- ja kyynärpääsuojat täydentää kokonaisuutta. Olen hankintaani tosi tyytyväinen vaikka se hinnaltaan kallis onkin verrattuna tavalliseen waveen. Sijoituksen olen itselleni perustellut juuri sen paremmalla suojaavuudella, etenkin kaularangan osalta.
Yleensä noita testejä pitää lukea silleen sopivasti suodattaen, ei kuin piru raamattua. Kannattaa käydä testaamassa miten suoja istuu omaan selkään ajopuvun kanssa.tere, huomasin tossa takkia pestessäni et selkäsuojana oli vain retkipatjan palanen, jonka heitinkin heti pois ja aattelin ostaa kunnollisen selkäsuojan mut oon kahen vaiheilla elikkäs: Knox Ricochet ja Dainese Wave 2 mut kumpi niistä on oikeesti parempi ?onko mitään vertailu tulosta näistä kahdesta? kiitos jo etukäteen jos joku pystyy auttamaan täs päätöksessä
ps. en meinaan viitsi alottaa ajokautta ennen kun oon ostanut kunnon suojan.![]()
^^^^
Testattu 60 vauhdista. Mukava oli liukua selällään vaikka pääsee liikkumaan siellä taskussa jonkinverran. Eli toimii ja parempi tuo kun ei mitään... Nyt hommasin sit ihan tollasen wawen.
Tuota minä vähän pelkäänkin! Ihme kyllä, ettei Alpinestars GPU 2-osaisessa ole mitään taskua selkäsuojalle.Päällepuettavasuoja varmaan jäisi henkariin lyhyillä matkoilla..