• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Selkäpanssari

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tjoro82
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
kokkola
Mistä saa hyvään hintaan selkäpanssarin?
Nii ja mitä ootte ite maksanu näistä?
062802moto_prv.gif

MP-asu:n selkäpanssari 50€.
thumbs-up.gif
varmasti löytyy parempia ja kalliimpia, mutta hyvin toi istuu,suojaa laajan alueen ja tuntuu kunnolliselta.
smile_org.gif

Haun kautta varmaan löytyy aikaisempiakin juttuja aiheesta. Klik!

Itselläni on Dainesen Wave, johon olen ollut pirun tyytyväinen vaikka tärkein ominaisuus onkin kokeilematta. Niitä löytyy esim. täältä ja hinta on ainakin omien kokemusten perusteella neuvoteltavissa...

Mulla ylimääräinen, jonka saa lunastaa 39,90 €
wink.gif
*käyttämätön*
tounge.gif

Shopista löytyy Richa, ProGrip, Dainese ja muitakin tarvittaessa. Nuo ensinmainitut saa heti hyllystä. Kannattaa käydä sovittamassa itselle mukava suoja. Parempia ovat kaikki kuin asujen omat pienehköt suojat.

t. Shoppilaiset

Itse hankin laskettelu touhuihin tämmösen ja siinä pelittäny ihan hyvin. Mopolla ajellessa en oo vielä käyttäny, mutta eiköhän se siinäkin toimi:) Niin, ja hintaa tais olla reilu satku joskus vuosia sitten.

Kaiken Dainesen Waven kehumisen vastapainoksi täytyy maristakin sen verran, että sen tarranauha on ihan harmonikasta. Parin kesän jälkeen ei pidä enää mitään.
mad.gif

Itse sovitin Dainesen, muutaman halpiksen ja Knoxin ja viimeinen tuli valittua. Huippukamaa, useita malleja ja hinta samoissa Dainesen kanssa. Suomessa noita myy ainakin Hanx

Shopista löytyy Richa, ProGrip, Dainese ja muitakin tarvittaessa. Nuo ensinmainitut saa heti hyllystä. Kannattaa käydä sovittamassa itselle mukava suoja. Parempia ovat kaikki kuin asujen omat pienehköt suojat.

t. Shoppilaiset
Meni liian vaikeeks toi itse etsiminen
withstupid.gif

Voisko joku viisas ja enemmän tietävä pistää listaa/linkkejä suoraan eri valmistajien suojiin?
Olis tarkoitus hommata suoja, mutta pitäis ensin saada vertailtua kaikkia.
Dainesen Waven aattelin hommata, mut nyt kun näin tuon knox:in niin vaikuttaa leveytensä puolesta mahdollisesti suojaavan paremmin selän yläosaa= hartioita
ghostface.gif

Sit jos joku viel pystyy esittää faktaa tai vaikka vain mielipidettäkin, et mitä teknistä eroo noil on, ni sekin tietysti kiinnostais
confused_orig.gif

Motovelhoilla on ainakin Sweepin panssareita, ihan pätevänoloisia jos ei halua sijoittaa esim daineseen...

itse ostin eurobikeristä vai euromotorko se oli, mechelinikatu kuitenin, talvella sweepin selkäpanssarin, samanmoinen kuin se dainesen nivelellä oleva malli, hyvä ja halapa oli, 55 euroa köyhtyi motoristi ja on yksi parhaista mp-varusteista nevö, oli heti talvella avuksi jo siviilikäytössä kotona kun selkä pamahti ja nyttemmin on ollut melkein jokaisella ajoreissulla päällä, vain kahdesti olen unhoittanut kun on ollut muka lyhyt ajomatka kauppaan ja takasin tjn.

Back