Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
J@ck sanoi:En saa mitään tolkkua, vaikka kolmeen kertaan luin..
marwec sanoi:Osittain jo selvensin tota aiemmin.
Eli rahaa ei palauteta vuodenaikahinnoitellussa vakuutuksessa, vaikka pyörän ottaa pois liikennekäytöstä.
Jos pyörää ostettaessa pyörä on poistettuna liikennekäytöstä, niin se jatkuu samalla tavalla niin kauan, kunnes se otetaan taas liikennekäyttöön.
Itse olen säilyttänyt pyöriäni tiloissa, joihin on pääsy useammalla henkilöllä ja ehkä juuri sen takia on pitänyt ilmoittaa säilytysosoite, tai sitten se johtuu minusta.
Selvensikö tuo, vai yritänkö vielä?
Ei toi suomen kieli aina onnistu niin selkeästi kun oon niin vähän aikaa sitä puhunut.
Sent from my iPhone using Tapatalk
J@ck sanoi:No vaan kun palautetaan, ota selvää.. On 100 % eri käytäntöjä, oma on "palautuksessa" parhaillaan ja oli sitä myös elo-syyskuussa kuukauden päivät.
Kaj sanoi:Yllättävän moni haksahtaa ympärivuotisiin, laiskuuttaanko?
Iffin seisonta-ajallinen ylivoimaisesti edullisin tapa vakuuttaa, turhasta en halua maksaa.
Niissä hommissa on kyse käyttöönottopäivästä, ei vuosimallistapupu sanoi:kyllä se vain vaikuttaa. Viranomaistahot ja v-yhtiöt ja "kattoo" vain vuosimallia, rekisteröinnin perusteella....
Vuosimalli on se minkä valmistaja on ilmoittanut sen olevan, riippumatta siitä rekisteröidäänkö mopoa edes ikinä. Mutta joo, offtopikin puolelle lipsuu...Tuke sanoi:Mulla Victory Ifissä ja vakuutuksen hinnat kaskon kanssa, ympärivuotinen 384€, 6 kk 386€ ja 5 kk 350€. Joo tosiaan 6 kk kalliimpi kun ympärivuotinen???
Kaj sanoi:Monenakos kuukautena ajelit, taikka viikkona, tai vielä tarkemmin, montako ajopäivää sulla oli?
Laske sitten siitä mikä olisi ollut edullisinta.