• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Scorpio i900 häläri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MeanStreak
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Maksu meni kivuttomasti
PayPalin kautta.
thumbs-up.gif
Perkele!!! Mulla ei mennyt tällä kertaa maksu täysin kivuttomasti. Enpä olekaan aikasemmin törmännyt tälläiseen probleemaan...mun pitää hommata PayPal-tili "verified" tilaan ennenkuin pystyn maksamaan yli 400 dollarin laskun. Onhan tuolta maailmalta tullut tilattua vaikka ja mitä, mutta koskaan aikaisemmin ei ole käynyt näin. "Verified" statuksen saa parissa päivässä, joten ei mitään suurempia ongelmia kuitenkaan...
Verified statuksen hoidin vaan soittamalla korttihommia hoitavaan firmaan ja kysyin kylmästi sen tunnuksen minkä PayPal oli siihen katevaraukseen liittänyt. (ei ainakaan mun verkkopankissa näkynyt muuta kuin katevaraus siinä PayPalin lähettämässä 1.5e tsekkauksessa).

Edit: on muuten neljä numeroa mitä tarttet siihen vahvistukseen

Verified statuksen hoidin vaan soittamalla korttihommia hoitavaan firmaan ja kysyin kylmästi sen tunnuksen minkä PayPal oli siihen katevaraukseen liittänyt. (ei ainakaan mun verkkopankissa näkynyt muuta kuin katevaraus siinä PayPalin lähettämässä 1.5e tsekkauksessa).

Edit: on muuten neljä numeroa mitä tarttet siihen vahvistukseen.
Joo, selasin just Paypal:in sivua ja tosiaan neljä numeroa pitäisi laittaa lokeroon, että saa verified statuksen. Mulla näyttäisi olevan katevaraus 1000 ekeä vuodessa ja siitä on jäljellä enää vain alle 200 ekeä. On näemmä tullut osteltua hieman palikoita pyörään tänä vuonna.
biggrin.gif
Pitääpä soitella Visalle, niin saan huomenna biohazardin maksun suoritettua ja homma etenee...

Minähän en käteistä rahaa ole itse edes nähnyt sotien jälkeen...viittaus oli Aimopamaukseen muovin tarpeettomuudessa.
Enhän minä muovia tarpeettomaksi väittänyt vaan luotollista muovia, ainakin tähän asti...
nixweiss.gif

Pankkikortti on mutten Visaa eikä edes Electronia.
Mitä kuluja Visaan tulee? Yhdelle tilaukselle alkaa tulla hintaa jos on vuosimaksuja tms.

sanoi:
Mitä kuluja Visaan tulee? Yhdelle tilaukselle alkaa tulla hintaa jos on vuosimaksuja tms.

Kysy pankistasi. Ainakin Nordealla jos oot joku avainasiakas vai mikä se nyt oli maksaa pankki Visan vuosimaksun puolestasi. Siis ei minkäännäköisiä kuluja käyttäjälle.

sanoi:

Kysy pankistasi. Ainakin Nordealla jos oot joku avainasiakas vai mikä se nyt oli maksaa pankki Visan vuosimaksun puolestasi. Siis ei minkäännäköisiä kuluja käyttäjälle.
Masterin, ei visaa.
Näin muistelisin ainaki.
Kyllä ne ainakin minun Visa kortin vuosimaksun kiltisti maksavat. Masteriahan ne sieltä aina ensimmäisenä tyrkyttävät, mutta en pidä sitä yhtä hyvänä kuin Visaa.

Kävin sitten pankissa vinkumassa Visaa...
Menee puolitoista viikkoa jo siihen ja sitten siirto paypalliin muutama päivä, tilaus pari viikkoa...
Eletään heinäkuuta ennen kun häläri olisi minulla.
veryangry.gif

Jos joku laittaa tilauksen piakkoin niin olisi kiinnostunut kimpasta.

Mites muilla, jotka laitoitte tilauksen biohazardille, oliko saatavilla pyöräkohtainen sähkökaapeli? Mulle Tomppa ilmoitteli, että "out of stock" eli ei ole varastossa 1500 miin striikkiin sopivaa kaapelia. Mä vastasin takaisin, että sellainen pitäisi kuitenkin saada. Saas nähdä kuinka pitkälle kesään menee, että saan hälärin paikalleen...

Mites muilla, jotka laitoitte tilauksen biohazardille, oliko saatavilla pyöräkohtainen sähkökaapeli? Mulle Tomppa ilmoitteli, että "out of stock" eli ei ole varastossa 1500 miin striikkiin sopivaa kaapelia. Mä vastasin takaisin, että sellainen pitäisi kuitenkin saada. Saas nähdä kuinka pitkälle kesään menee, että saan hälärin paikalleen...
Ei ainakaan vielä ole mitään kuulunut, maksu vain vahvistettu
PayPalin kautta. Mulle tulee Hondan ns. yleiskaapeli, joka
käy aika moneen malliin.

Mites teillä on onnistunut maksaminen Biohazardcyclesiin? Ulkomainen VISA ei kelpaa heille. PayPal ei antanut valita maksumaaksi Suomea. Verkkopankkisiirto ei onnistu ilman IBAN-numeroa.
veryangry.gif

Eli miten saisin hälyn maksettua.

Mulla löyty pyöräkohtanen johtosarja.

Mun VISAn vuosimaksu on muistaakseni 15€. Ei ihan hirveesti.

Voi olla että noita rupeaisi saamaan myös Saksasta.
Eräs tuollaisen kaman tuontiin erikoistunut taho selvittää asiaa pyynnöstäni.

Odottelen Visaani mutta taitaa olla samat ongelmat silti edessä.
confused_orig.gif

Voi olla että noita rupeaisi saamaan myös Saksasta.
Eräs tuollaisen kaman tuontiin erikoistunut taho selvittää asiaa pyynnöstäni.

Odottelen Visaani mutta taitaa olla samat ongelmat silti edessä.
confused_orig.gif
Onhan noita myyjiä euroopassakin (Tanska, Norja yms.),
hinnat vaan on pikkasen eri kuin jenkkikurssilla.

PayPalin kanssa ei ainakaan tähän mennessä ole ollut
vielä ongelmia, Suomi yms. valinnat meni ihan ok.
Saa nähdä milloin saapuu seurantakoodi, tilaus lähti viime
keskiviikkona..

Hmm... Eipä näkynyt olevan johtosarjaa Varaderoon =(
Mitenköhän mahtaisi istua jollain yleissarjalla kiinni?

Olikos niitä kimppatilaajia viel kiinnostuneita?

Scorpio SR-i900R tuli Biohazardilta, mutta eurolaturi on jälkitoimituksessa - eli ei pääse vielä asentamaan. Tomppa ei ole kuulemma vielä saanut niitä Scorpiolta.

Back