Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletko tekemässä ihan "oikeaa" lehtijuttua? Hyvä asiahan se on. Jos tarkoituksena on tehdä asiapainotteinen juttu, lukijan kannalta olisi toivottavaa, että kirjoittajalla olisi itselläänkin hyvä kokemus ja tieto kirjoittamastaan asiasta. Tulisi tekstistä paljon painavampaa.Moro kaikki motoristit!
Olen tekemässä lehtijuttua sateella ajamisesta ja renkaiden turvallisuudesta.
Tuo pleksin taakse kumartuminen todellakin toimii hienosti ! Tällä tavoin myös näkökenttä eteenpäin säilyy, toisin kuin päätä sivulle kääntelemisessä. ( Tärkeä pointti esim jonossa ajettaessa )Visiirin puhdistaminen päätä kääntelemällä toimii hyvin, mutta ne meistä, joiden pyörässä on pleksi, voivat kokeilla seuraavaa kikkaa: kumartuu eteenpäin siten, että pleksin yläreuna on melkein kiinni visiirin alareunassa. Ja kas, voimakas ilmavirta puhaltaa kaiken veden visiiristä pois. Se näyttää aivan samalta kuin autopesulassa kuivausvaiheessa!
Mun mielestä se toimii täydellisesti, ei ole ollut ötököistä tai mistään ongelmaa. kun pyyhkäsee tuolla niin taas näkyy ja kirkkaasti.Tuo edellä mainostettu pyyhinsulka on minun mielestäni täysi susi: se vain levitti visiirin ötökät rasvaiseksi puuroksi. Parempi on pyyhkiä paperilla tai sienellä, jota pitää pleksin takana, takinhihassa tms.
Kyseisestä "plugandplay" sulasta en tiedä, mutta heldin hanskoissa on tuo sulka integroitunaTuo edellä mainostettu pyyhinsulka on minun mielestäni täysi susi: se vain levitti visiirin ötökät rasvaiseksi puuroksi. Parempi on pyyhkiä paperilla tai sienellä, jota pitää pleksin takana, takinhihassa tms.
Visiirin puhdistaminen päätä kääntelemällä toimii hyvin, mutta ne meistä, joiden pyörässä on pleksi, voivat kokeilla seuraavaa kikkaa: kumartuu eteenpäin siten, että pleksin yläreuna on melkein kiinni visiirin alareunassa. Ja kas, voimakas ilmavirta puhaltaa kaiken veden visiiristä pois. Se näyttää aivan samalta kuin autopesulassa kuivausvaiheessa!