Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Harva niitä pitää vajaa tehosenaSitä voi sit miettiä että kannattiko hommata tuollainen pyörä joka ei toimi lainkaan suunnitelulla tavalla kun se rajoitetaan lain rajoihin.![]()
Enkä nyt vittuilla halua, mutta olen silti ricon kanssa samoilla linjoilla.
Niin mutta kun se on toisille ehdoton juttu että voi rikkoa kaikkia sääntöjä ja sitten kirjoitella täällä että kuinka kova hemmo mä oon. Toiset haluaa uhmata tieten tahtoen kaikkia järjellisä syitä ja kerjätä verta nenästä. Näistä vielä moni on lasten vanhempia joten ei ihme että tän päivän kersat ja nuoret on mitä on.Niin, tyhmä kysymys herää... mitäs jos ajaisi ihan sääntöjen ja pykälien mukaan...![]()
Itse en ole koskaan mitään lakia rikkonut, joten asia ei koske minua, mutta ihan mielenkiinnosta tiedustelen:Toiset haluaa uhmata tieten tahtoen kaikkia järjellisä syitä ja kerjätä verta nenästä.Niin, tyhmä kysymys herää... mitäs jos ajaisi ihan sääntöjen ja pykälien mukaan...![]()
Voi helvetti näitä. Kyllä mää sanon että tossa monella nousee houkutus rikkoa lakia jos pyörällä pitää jo pykältää 5 vaihde sisää et saa kelattua 100km/h mittarii! Ennemmin ottaa kurit pois tai sit ei aja ollenkaaNiin mutta kun se on toisille ehdoton juttu että voi rikkoa kaikkia sääntöjä ja sitten kirjoitella täällä että kuinka kova hemmo mä oon. Toiset haluaa uhmata tieten tahtoen kaikkia järjellisä syitä ja kerjätä verta nenästä. Näistä vielä moni on lasten vanhempia joten ei ihme että tän päivän kersat ja nuoret on mitä on.Niin, tyhmä kysymys herää... mitäs jos ajaisi ihan sääntöjen ja pykälien mukaan...![]()
Nääh, kyllä tää kuristettu Kutos-Erkkikin ottaa markan mittariin jo kakkosella ja kiihtyy ihan siedettävästi...siihen asti. Sen jälkeen ei paljon tapahdukaan, oli vaihde mikä tahansaVoi helvetti näitä. Kyllä mää sanon että tossa monella nousee houkutus rikkoa lakia jos pyörällä pitää jo pykältää 5 vaihde sisää et saa kelattua 100km/h mittarii! Ennemmin ottaa kurit pois tai sit ei aja ollenkaaNiin mutta kun se on toisille ehdoton juttu että voi rikkoa kaikkia sääntöjä ja sitten kirjoitella täällä että kuinka kova hemmo mä oon. Toiset haluaa uhmata tieten tahtoen kaikkia järjellisä syitä ja kerjätä verta nenästä. Näistä vielä moni on lasten vanhempia joten ei ihme että tän päivän kersat ja nuoret on mitä on.Niin, tyhmä kysymys herää... mitäs jos ajaisi ihan sääntöjen ja pykälien mukaan...![]()
![]()
on se vaan jumankauta ihme ja kumma, että yhteiskunnassa on lakeja ja säädöksiä. Ja sitten vielä kehdataan vaatia, että niitä pitäisi noudattaa...Voi helvetti näitä. Kyllä mää sanon että tossa monella nousee houkutus rikkoa lakia jos pyörällä pitää jo pykältää 5 vaihde sisää et saa kelattua 100km/h mittarii! Ennemmin ottaa kurit pois tai sit ei aja ollenkaaNiin mutta kun se on toisille ehdoton juttu että voi rikkoa kaikkia sääntöjä ja sitten kirjoitella täällä että kuinka kova hemmo mä oon. Toiset haluaa uhmata tieten tahtoen kaikkia järjellisä syitä ja kerjätä verta nenästä. Näistä vielä moni on lasten vanhempia joten ei ihme että tän päivän kersat ja nuoret on mitä on.Niin, tyhmä kysymys herää... mitäs jos ajaisi ihan sääntöjen ja pykälien mukaan...![]()
![]()
Tuossahan viestiä ylempänä kyselin juurikin pyörän katsastamisesta täysitehoiseksiNiin, tyhmä kysymys herää... mitäs jos ajaisi ihan sääntöjen ja pykälien mukaan...![]()
Mutta ne lait on vaan niin typeriä ja liian tiukkoja joissakin asioissa. Turvallisempi tuolla on tolla kuristamattomalla ajaa kun sillä että kuristas ja viel pitäs jonkun ohi päästä. Kyllä jokainen 18v ihminen pystyy hallitsee täystehosta pyörää, en ymmärrä miks pitää kuristaa.on se vaan jumankauta ihme ja kumma, että yhteiskunnassa on lakeja ja säädöksiä. Ja sitten vielä kehdataan vaatia, että niitä pitäisi noudattaa...Voi helvetti näitä. Kyllä mää sanon että tossa monella nousee houkutus rikkoa lakia jos pyörällä pitää jo pykältää 5 vaihde sisää et saa kelattua 100km/h mittarii! Ennemmin ottaa kurit pois tai sit ei aja ollenkaaNiin mutta kun se on toisille ehdoton juttu että voi rikkoa kaikkia sääntöjä ja sitten kirjoitella täällä että kuinka kova hemmo mä oon. Toiset haluaa uhmata tieten tahtoen kaikkia järjellisä syitä ja kerjätä verta nenästä. Näistä vielä moni on lasten vanhempia joten ei ihme että tän päivän kersat ja nuoret on mitä on.Niin, tyhmä kysymys herää... mitäs jos ajaisi ihan sääntöjen ja pykälien mukaan...![]()
![]()
![]()
Kerroppas miten tuo epäsuhta todellisen tehon ja papereissa olevan tehon kohdalla vaikutta sinun vakuutusmaksujesi nousuun vuosittain?Pistäkää *kele ne pyörät papereihin ja vakuutuksiin, niin kuin ne oikeasti on. Aivan sama mulle hyppäätkö pikku-aalla täystehoisen 'busan sarviin vai mitä teet, mutta mua ei kiinnosta maksaa jatkuvasti nousevia vakuutusmaksuja muidenkin puolesta. Ei paljon 5% bonukset lämmitä, kun maksut nousee 10% maksu/korvaussuhteen vuoksi.
Kerroppas miten tuo epäsuhta todellisen tehon ja papereissa olevan tehon kohdalla vaikutta sinun vakuutusmaksujesi nousuun vuosittain?
Tuolloinhan 25 kW pyörien vakuutusmaksut nousisivat. So not, ei niillä kukaan aja muutenkaan.Eikös vakuutusmaksut perustu siihen,että tietyistä kerätyistä vakuutusmaksuista maksetaan tietty määrä korvauksia vuosittain? Jos osa vakuuttaa täysitehoiset pyöränsä alle 25 kw:na ja maksaa pienempiä vakuutusmaksuja, se kai johtaa siihen, että vakuutusmaksu on silloin suurempi pyörää/kw:a kohden? Korjaa toki, jos olen ymmärtänyt vakuutusbisneksen totaalisen väärin.
Jos puhe on verrattain vähän mp-ajokokemusta omaavasta kuskista, niin olen eri mieltä. Sen 84kW avulla ulosmittaa omat ajotaitonsa huomattavasti vikkelämmin kuin 25kW:n kanssa.Mutta ne lait on vaan niin typeriä ja liian tiukkoja joissakin asioissa. Turvallisempi tuolla on tolla kuristamattomalla ajaa kun sillä että kuristas ja viel pitäs jonkun ohi päästä. Kyllä jokainen 18v ihminen pystyy hallitsee täystehosta pyörää, en ymmärrä miks pitää kuristaa.
Eikö 700heppane auto ole vaarallinen? sillä kuitenkin inssin jälkeen saa heti ajaa...![]()