Epävarma ajotyyli ei välttämättä ole fiksua ajoa. Aiheuttaa monta kertaa useammin näitäKyllä tytöt ajaa paljon poikia fiksummin vaikka näitä yksittäisiä juttuja löytyy.Joo yhdyn tohon kyllä...vaikka itsekkin olen nuori vielä (19v) niin alkaa jotenkin tuntumaan tuo ikärajan nosto aiheelliselta tai vaihtoehtoisesti jonkin sortin ajokoulutusta ja inssiajo mopollekkin. sen verta onnettoman näköstä joidenkin ajopelin hallinta![]()
Mutta ku kattelee noita pikkulikkojaki jotka moposkoottereilla päästelee menemään täällä Lohjan seudulla ni välillä iha hirvittää... Okei mp kulkee kovempaa kuin skootteri mutta yleensä sentään prätkäkuskeillakin on jonkin sortin kohtuus siinä ajonopeudessa mutta osaavat sentää edes välttävästi ajaa liikenteessä...
Mutta ku kattelin just toissapäivänä ni kaks teinilikkaa lähtee parkkiruudusta suoraan täysperävaunuyhdistelmän eteen kattomatta ees tuliko sieltä takaa jotain vai ei... sit ku säikähtivät sitä rekkaa ni seuraava ratkaisu : ilman vilkkua kahden kaistan yli jyrkästi, edelleen katsomatta tuliko sitä kaistaa pitkin joku... Oisko se pikkasen helpompi vaihtoehto ollu vetää takas kadun reunaan se skootteri... Itse kävelin just kohdalla ja melkee hyppäsin ilmaan pelästyksestä ja olin iha satavarma että tulee ruumiita ...
Markettien ja huoltisten pihoissa leikkiminen on ruvennu pistää vähän silmään. Kuupat on jossain muualla kuin päässä ,ja puikkelehditaan autojen seassa. ei ihan vaaratonta,vaikka siltä tuntuu.
Piti vielä jatkaa, että tytöt tekevät viime tipassa aivan päättömiä ratkaisuja enemmän kuin pojat. Empiirinen tutkimus.