Parempi jättää testaamatta, lopputuloksesta ei taida enää selvitä edes sakoillahenkisen iän voi testata netissä![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Parempi jättää testaamatta, lopputuloksesta ei taida enää selvitä edes sakoillahenkisen iän voi testata netissä![]()
aivan jooParempi jättää testaamatta, lopputuloksesta ei taida enää selvitä edes sakoillahenkisen iän voi testata netissä![]()
![]()
Sanonnasta on muutama eri variaatio, mutta kuten työtoverini sanoi, vanhassakin repussa voi olla hyvät eväät.Tai vain reilu 40, niin ei haittaisi ollenkaan?![]()
Niin no, no niin... Tiiä sitte onko noissa sanonnoissa perää, selvittäköön ken haluaa.^ Sittenhän sulla ei ole huolen häivää.
Itse muutaman kerran testaillut, eka tulos oli 13, vuosi sen jälkeen 11, vuosi sen jälkeen 9.... enää en oo uskaltanu testata, menee kohta jo miinuksellejoku fiksu joskus sano että ikä on vaan numeroita ja henkisen iän voi testata netissä![]()
Kuten todettua... Tuosta ei enää sakoilla selviäisi...Itse muutaman kerran testaillut, eka tulos oli 13, vuosi sen jälkeen 11, vuosi sen jälkeen 9.... enää en oo uskaltanu testata, menee kohta jo miinukselle![]()
Lupaat vaanSiitä se lähtee...Todennäköisesti nyt kaikki tuntee apinan, mutta apina-parka ei tunne ketään.![]()
Kyllä lähtee, usko pois.Lupaat vaanSiitä se lähtee...Todennäköisesti nyt kaikki tuntee apinan, mutta apina-parka ei tunne ketään.![]()
![]()
Näyttää lähteneen joKyllä lähtee, usko pois.Lupaat vaanSiitä se lähtee...Todennäköisesti nyt kaikki tuntee apinan, mutta apina-parka ei tunne ketään.![]()
![]()
![]()
Toi 9 on kyllä aika paha.Itse muutaman kerran testaillut, eka tulos oli 13, vuosi sen jälkeen 11, vuosi sen jälkeen 9.... enää en oo uskaltanu testata, menee kohta jo miinuksellejoku fiksu joskus sano että ikä on vaan numeroita ja henkisen iän voi testata netissä![]()
![]()
Pysyy edelleen siinä parinkympin, vähän päällä.. Vuosi vuodelta tulos paranee...Toi 9 on kyllä aika paha.Itse muutaman kerran testaillut, eka tulos oli 13, vuosi sen jälkeen 11, vuosi sen jälkeen 9.... enää en oo uskaltanu testata, menee kohta jo miinuksellejoku fiksu joskus sano että ikä on vaan numeroita ja henkisen iän voi testata netissä![]()
mullakin se oli sentään 16 joskus pari vuotta sitten.![]()
![]()
33Pysyy edelleen siinä parinkympin, vähän päällä.. Vuosi vuodelta tulos paranee...Toi 9 on kyllä aika paha.Itse muutaman kerran testaillut, eka tulos oli 13, vuosi sen jälkeen 11, vuosi sen jälkeen 9.... enää en oo uskaltanu testata, menee kohta jo miinuksellejoku fiksu joskus sano että ikä on vaan numeroita ja henkisen iän voi testata netissä![]()
![]()
![]()
Vai mankelin. Pakko kyllä myontää, että mä en edes tarkalleen tiedä mikä se33Pysyy edelleen siinä parinkympin, vähän päällä.. Vuosi vuodelta tulos paranee...Toi 9 on kyllä aika paha.Itse muutaman kerran testaillut, eka tulos oli 13, vuosi sen jälkeen 11, vuosi sen jälkeen 9.... enää en oo uskaltanu testata, menee kohta jo miinuksellejoku fiksu joskus sano että ikä on vaan numeroita ja henkisen iän voi testata netissä![]()
![]()
![]()
![]()
Toisaalta - mitä muuta voi odottaa ihmiseltä joka omistaa mankelin?
Jos noista joku pitäis hankkia niin munamankeli.