• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Saitti sinkuille motoristeille :) ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Marsu.P
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
henkisen iän voi testata netissä
biggrin.gif
Parempi jättää testaamatta, lopputuloksesta ei taida enää selvitä edes sakoilla
biggrin.gif

^ Sittenhän sulla ei ole huolen häivää.

Noista henkinen ikä -testeistä mä olen yleensä saanut vähemmän mairittelevia tuloksia, mutta nyt alkaa henkinen ikä ja todellinen ikä vähitellen lähestymään samaa lukua. Tosin on hieman kyseenalaista onko tämä hyvä vai huono asia.

joku fiksu joskus sano että ikä on vaan numeroita ja henkisen iän voi testata netissä
biggrin.gif
Itse muutaman kerran testaillut, eka tulos oli 13, vuosi sen jälkeen 11, vuosi sen jälkeen 9.... enää en oo uskaltanu testata, menee kohta jo miinukselle
biggrin.gif
Toi 9 on kyllä aika paha.
biggrin.gif
mullakin se oli sentään 16 joskus pari vuotta sitten.  
biggrin.gif
Pysyy edelleen siinä parinkympin, vähän päällä.. Vuosi vuodelta tulos paranee...
biggrin.gif

joku fiksu joskus sano että ikä on vaan numeroita ja henkisen iän voi testata netissä
biggrin.gif
Itse muutaman kerran testaillut, eka tulos oli 13, vuosi sen jälkeen 11, vuosi sen jälkeen 9.... enää en oo uskaltanu testata, menee kohta jo miinukselle
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Pysyy edelleen siinä parinkympin, vähän päällä.. Vuosi vuodelta tulos paranee...  
biggrin.gif
33
baaa.gif

Toisaalta - mitä muuta voi odottaa ihmiseltä joka omistaa mankelin?

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
33  
baaa.gif

Toisaalta - mitä muuta voi odottaa ihmiseltä joka omistaa mankelin?
Vai mankelin. Pakko kyllä myontää, että mä en edes tarkalleen tiedä mikä se
on.

tounge.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
withstupid.gif

Back