• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Saitti sinkuille motoristeille :) ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Marsu.P
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
: ihan yssin noihin miitinkeihin vähän ujo lähtemään..  
blush.gif
Pistähän viestiä, kun oot ajoseuran tarpeessa.Tai sit ajetaan vaik peräkanaa pk-ajelujen lähtöpaikalle, ni ei tarvi yssikseen olla. T. Vanha setä Kirkonkylältä  
biggrin.gif

Toihan on aivan loistava idea.
smile_org.gif
vaikkei 27 ikävuoteen mennessä ole hirveitä ongelmia tuon seuran saannin kanssa ollutkaan, niin varsinkin nyt kun on pitkästä aikaa tullut sinkkuna oltua jo jonkin aikaa, olisin täysillä messissä.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

mä voin Marsu.P lähteä sun kanssa mielelläni pörräämään, jos ajeluseuraa kaipaat, kun tässä vieressä asustelenkin
062802moto_prv.gif

meillä kun on melkein samanlaiset pyörätkin.

Niin kaikissa kokoontumisajoissa ongelmana olen pojilta kuullut ettei misuista tiedä kuka on varattu ja kuka ei. Yleensä kaikilla haluttavilla on jo kolli tai just eronnu, mutta mistä sen tietää ettei loukkaa herkkää honda-kuskia...

Vois ajotakkiin laittaa leiman -sinkku-
biggrin.gif
Tierä ny si onko ajomiitingeissä miehillä naiset mielessä  
smile_org.gif
Miehet on silloin päässy kaltaistensa seuraan ja on kiinnostunnu toisten mopoista  
wink.gif
ihan yssin noihin miitinkeihin vähän ujo lähtemään..  
blush.gif
Nythän sulla on hyvä tilaisuus lähteä pk-ajoihin 27.5 torstaina.näytti olevan paljon muitakin ensikertalaisia ilmoittautuneena ja lähtöpaikkakin aika lähellä nurmijärveä.
smile_org.gif

ei muuta ku
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Oh my god.
omg.gif
Joko Marsu keräsi kaikki kolmenkympin hujakoilla olevat (+-3v) miehet kuleksimasta?

Musta kawa er-6f vm'08 (häveliäät naiset ei ajele nakuna
wink.gif
), partioi Tuusulasta käsin.
Esitteillä mm. PK-ajelulla torstaina, laitan pyörään semmoisen lapun teipillä josta voi repiä puhelinnumeroita mukaansa
biggrin.gif

Täähän rupee jo kuulostaan siltä että sitä pitää itekin raahautua pelipaikoille torstaisella
biggrin.gif

Oh my god.
omg.gif
Joko Marsu keräsi kaikki kolmenkympin hujakoilla olevat (+-3v) miehet kuleksimasta?

wink.gif
Esitteillä mm. PK-ajelulla torstaina, laitan pyörään semmoisen lapun teipillä josta voi repiä puhelinnumeroita mukaansa  
biggrin.gif
Ohhoh.täällän pyörii enemmänkin prätkistä kiinnostuneita sinkkunaisia.

biggrin.gif

ei paha idea ollenkaan.pitää varmaan munkin virittää ton ninjan kilven alle joku lisäkilpi, josta löytyy puhelinnumero.
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

Kaivakaa mulle jostain ilmainen rehevi-softa niin laitetaan pystyyn.
biggrin.gif

Jos tätä oikeesti miettii niin toimiskohan idea ihan vaan foorumialustalla, jotenkin tuntuu että pitäs olla motoristiaiheilla höystetty kunnollinen alusta?

Motormach.fi...käviskö tommonen osote jos....
wink.gif
biggrin.gif

Oh my god.
omg.gif

wink.gif
biggrin.gif
Eipä näkynyt sun pyörässä lappua, vaikka kuinka yritin kattella tänään.
biggrin.gif
biggrin.gif

Sitäkö sieltä katteista etsittiin
biggrin.gif

Mä odottelin näkeväni neilikoita rintapielissä, mut ei. Todennäköisesti nyt kaikki tuntee apinan, mutta apina-parka ei tunne ketään.

Oh my god.
omg.gif
Nää neidit on vaa noin nirsoja nykyään. Tuommoisia ikärajojakin.. Itse kun on jo ehtinyt tuonne 30+5 luokkaan, niin joutuu antamaan hieman periksi vaatimuksistakin. Eli jos se nätti typsykkä olisi vaikka vain reilu 20, niin ei sitä auttaisi käydä nirsoilemaan...  
biggrin.gif

Sitäkö sieltä katteista etsittiin
biggrin.gif

Mä odottelin näkeväni neilikoita rintapielissä, mut ei. Todennäköisesti nyt kaikki tuntee apinan, mutta apina-parka ei tunne ketään.
No nyt tunnet.
smile_org.gif
mä olin se kenen kanssa juttelit mäntsälässä kuulokkeista ja tuusulassa asuinpaikoista, ja valittelit sitä, ettet tiedä mikä nimimerkki kuuluu kellekin.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Nää neidit on vaa noin nirsoja nykyään. Tuommoisia ikärajojakin.. Itse kun on jo ehtinyt tuonne 30+5 luokkaan, niin joutuu antamaan hieman periksi vaatimuksistakin. Eli jos se nätti typsykkä olisi vaikka vain reilu 20, niin ei sitä auttaisi käydä nirsoilemaan...  
biggrin.gif
Tai vain reilu 40, niin ei haittaisi ollenkaan?
wink.gif
joku fiksu joskus sano että ikä on vaan numeroita ja henkisen iän voi testata netissä
biggrin.gif

Back