Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jaa näyttäskö toi kuva siltä ettei se trillipäinen 3öpöttelijä ole saanu pyöräänsä puretuksi vielä...Mulla ei ole kuin yksi kuva; vauhdikas otos tuolta reissun alkutaipaleelta Espoo letkan syntysijoilta...![]()
![]()
Kuva
Tuommoisen mä löysin busabysäkillä(ei h-busa) ja tuplatuutti oli messissä.. voihan tuo olla kangastuskin, hävis meinaan matkalla jonnekkinjaa näyttäskö toi kuva siltä ettei se trillipäinen 3öpöttelijä ole saanu pyöräänsä puretuksi vielä...
Länsipuoli sai alkukesästä uuden päällysteen ja on oikein hyvä, itäpuoli on tosiaan vähän heikossa hapessa. Ajettiin nuo molemmat 24.7.Onhan se Suomusjärvelle vievä tie jees, mut eiks vähän huonoa asvalttia? No, se toinen niistä,(itä/pohjoisempi? )on vielä huonompaa.
Piilarit on ihan hyvät, kun ajelee pimeässä ja silloin, kun valot paistelee matalalta. Lisäksi näkee reunamille paremin, kun ei ole sangat tiellä. Eikä muuten linssi huurru!Piti kysymäni, oliko Masalla piilaritesti ja miltä tuntui/näytti?
Aivan loistavaa baanaa alusta loppuun. Jumankaare, mikä tie, tahtoo uudelleen.Länsipuoli sai alkukesästä uuden päällysteen ja on oikein hyvä, itäpuoli on tosiaan vähän heikossa hapessa. Ajettiin nuo molemmat 24.7.Onhan se Suomusjärvelle vievä tie jees, mut eiks vähän huonoa asvalttia? No, se toinen niistä,(itä/pohjoisempi? )on vielä huonompaa.![]()
Jos mulla menee rillit huuruun, mä avaan aina visiirin raolleen. Ei se mikään pakko ole ajaa visiiri kiinni...No pärkele ku mulla alko jo jossain siellä Fiskarsin kohilla rillit vetelemään huuruun![]()
Oli ihan se ja sama paljonko oli vauhtia mittarissa mut kymmenen minuuttia ku piti visiiriä kiinni ni alko olemaan sen verti huurussa et oli pakko raottaa visiiriä. Minuutti visiiri raollaan ja taas pääs sen 10min eteenpäin ennenku joutu raottamaan.
Ja siis käytössä oli tuota Speedon uimalaseille tarkotettua tököttiä ja aamulla laitettu sekä visiiriin että laseihin. En tiedä mikä oli tälläkertaa ongelmana, omassa pyörityksessä tuo tavara on toiminut oikeastaan ihan yhtä hyvin kuin optikon tavara. Pitää vielä testailla menikö aineen laittaminen keturalleen vai mikä.
Tosin reissu ei tainnut mennä ihan ilman haavereita. Meikäläisen ranne vihoittelee nyt oikein reippahasti. Taisi tuo ~350km melkolailla kokoajan kaasu pohjassa tehdä tepposet ranteelle. Katsotaan nyt kuinka käy. Parannellaan pipiä tämä ilta ja katsellaan huomenna uudestaanHarjotuksen puutetta, harjotuksen puutetta...![]()
Mulla vuotaa silmät, jatkuvaa itkeskelyä nää syksy reissut, pitää vissiin hommaa uimalasit jotta pääsee ilman kyyneleitä. ja visiiri menee huuruun jos hissutellaan. ei tää aina niin helppoa oleJuu ei se hirveen vaikeeta ole avata visiiriä kevyesti, mut pitemmällä matkalla alkaa nenä paleltaa ku huitelee visiiri raollaan![]()
Mulla vuotaa silmät, jatkuvaa itkeskelyä nää syksy reissut, pitää vissiin hommaa uimalasit jotta pääsee ilman kyyneleitä. ja visiiri menee huuruun jos hissutellaan. ei tää aina niin helppoa ole.![]()
Mullakin tuntui Karkkilassa, että kylmä tulee, siihen auttoi kun veti paristamut pitemmällä matkalla alkaa nenä paleltaa ku huitelee visiiri raollaan
Mulla on pinlockit molemmissa visiireissä, tosin toi iridium on matkansa päässä, naarmua riittää ja pinlock antautunut, mä sit vissiin sekä itken että läähätän... mutta vauhti korjaa virheet?Mulla vuotaa silmät, jatkuvaa itkeskelyä nää syksy reissut, pitää vissiin hommaa uimalasit jotta pääsee ilman kyyneleitä. ja visiiri menee huuruun jos hissutellaan. ei tää aina niin helppoa ole.![]()
Jos sulla visiiri menee huuruun ni hommaa PinLock. Tai semmonen liimattava kalvosysteemi. Käy kurkkaamassa ReliaTeciltä semmosia, ei maksa paljoa ja varmasti auttaa visiiriin![]()
Tai sitten jostain salaisesta agentista tjsp paikasta semmoset vanhat kunnon lentäjänkakkulat ja nahkamyssy![]()
Ei mulla mikään muu paikka paleltanu ku nenäMullakin tuntui Karkkilassa, että kylmä tulee, siihen auttoi kun veti paristamut pitemmällä matkalla alkaa nenä paleltaa ku huitelee visiiri raollaan
ohi ja![]()
antoi mennä muutamat mukavat mutkapätkät vähän reippaammin, alkoi jo melkein hiki tulla.![]()
Leikki leikkinä, tosi miehekkästihän sinä vedit reitin piikillä läpi.![]()
Mulla on pinlockit molemmissa visiireissä, tosin toi iridium on matkansa päässä, naarmua riittää ja pinlock antautunut, mä sit vissiin sekä itken että läähätän... mutta vauhti korjaa virheet?
hm, 50-luvun lentäjäkotsa mulla ois, siihen kun hankkis indiana jones lasit.. mut ei taida toimia lähikontaktissa.![]()