• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sairastuin HD-kuumeeseen. Taudin aiheuttaja on

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karsta
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Emps tiedä mutta vähän nololta tuntuu lukea kun pari kaveria kirjoittelee toisilleen vaimoistaan ja busasta
withstupid.gif

Sama kuume iski täälläkin
tounge.gif
2 tuntia sitten lähti entinen pyörä uuden omistajan mukaan ja pakko saada vielä tänä syksynä FAT BOB hankittua, vaikka ei ajokelejä enää olisikaan. Eihän sitä hittovie voi ilman pyörää olla
cool.gif

Sama kuume iski täälläkin  
tounge.gif
2 tuntia sitten lähti entinen pyörä uuden omistajan mukaan ja pakko saada vielä tänä syksynä FAT BOB hankittua, vaikka ei ajokelejä enää olisikaan. Eihän sitä hittovie voi ilman pyörää olla  
cool.gif
thumbs-up.gif

Onneks olkoon, ettäsait pyöräsi myytyä ja onnea pikku-Fättärin hakuun!

Oon kahden vaiheilla itsekin, että pitäiskö tuo Street Bob laittaa myyntiin ja alkaa haeskelemaan Road Kingia tai Natikkaa...pitäis vaan jostain "saada" pari-kolme tonnia lisää rahaa, vaikka Bobista saisin mitä pyytäisin. Nooo, helvetin hyvä pyörä toi nykyinenkin on, eli jos ny sillä ajais vielä kesän tai kaks ja oottelis pikkasen parempia työllisyysaikoja...
033102beer_1_prv.gif

Päivitetäämpä nyt tiedot tähän ketjuun, kun kerran sen aloitinkin. Eli tässä kuukauden sisällä olen käynyt koeajamassa niin paljon pyöriä, että oksat pois, jotta löytäisin sen omani ja pystyisin itse todeta miltä ne tuntuu. Fat Bobi oli ihan hyvän tuntuinen pyörä ja sitä asennetta löytyy, mutta ei niin hyvä, että viitsisin sillä lähteä extempporee usean sadan kilometrin lenkille, kuten on tapana tosta vaan ilman päämäärää ja tietoa koska palata takaisin, lisäksi tavarankuljetusmahdollisuus on aika rajallinen. No, eihän se ole tehtykään näitä vaatimuksia ajatellen, vaan pikemminkin fiilistelyä ja toisenlaista nautintoa ajatellen, mutta kuskistahan se nyt kuitenkin on paljon kiinni ja kait se suoriutuu siitä mistä muutkin. Testasin paljon muitakin pyöriä laidasta laitaan, mutta päädyin kuitenkin Triump Tiger 1050 SE pyörään vm 2010. Se kolahti kaikin puolin ja tunteroisen ajon jälkeen olin myyty. Semmosen tilasin ja pyörä tulee rekisteriin vasta ens kevääksi, joten tässä tulee nyt pieni ajotauko. Kiitos puolestani kaikille ketjun osallistujille ja händy pystyssä ens keväänä kohdaten
062802moto_prv.gif

Kyllä se ikä aiheuttaa HD-kuumetta myös naismotoristille...
sport05.gif

No joo, ehkä kyseinen tauti on muhinut jo kauan.

Ei kun rankka säästökuuri päälle ja Kasawika vaihtoon... Ehkä vielä joskus... Huoh.

062802jumpie_prv.gif
Äskettäin sain kaupat sovittua FAT BOBista !!! Jos kaikki menee hyvin se on jo loppuviikolla omassa tallissa.. Tulee piiiiiiiiiiiitkä talvi odotella ajokelejä  
062802moto_prv.gif
Pakko ottaa vähän ekalle H-D:lle  
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Vähän ohi aiheen, mutta menköön
smile_org.gif

Ihmetyttää HD kauppiaiden passiivisuus kaupantekoon, olen pyytänyt neljästä eteläsuomen viralliselta HD- kauppiaalta tarjouksen uudesta harrikasta, vain kolmelta sain vastauksen, molemmat pääkaupunkiseudun kauppiaat kertoivat välirahan, Turku ei ottanut vaihtaria lainkaan, vain käteisellä, (vaihtopyörä on vuoden vanha japsicustom)
Ja sitten on tämä Loimaan diileri joka ei vastaa edes puhelimeen saatika sähköpostiin, aiemmin syksyllä tein Loimaan miehen kanssa kauppaa -07 Road Kingistä jossa väliraha oli niin naurettavan utopistinen että ei siihen olisi suostunut SaimaanSällikään. (neuvotteluvaraa ei ollut) aina on neuvotteluvaraa kun kauppoja tehdään, ainakin on ollut tähän asti.

Vähän mennyt maku koko Harrikan ostoon
sad_orig.gif
mutta jos vielä keväällä on kuumetta, en sitä ainakaan Turusta ja vielä vähemmän Loimaalta osta.

Vähän ohi aiheen, mutta menköön  
smile_org.gif

Ihmetyttää HD kauppiaiden passiivisuus kaupantekoon, olen pyytänyt neljästä eteläsuomen viralliselta HD- kauppiaalta tarjouksen uudesta harrikasta, vain kolmelta sain vastauksen, molemmat pääkaupunkiseudun kauppiaat kertoivat välirahan, Turku ei ottanut vaihtaria lainkaan, vain käteisellä, (vaihtopyörä on vuoden vanha japsicustom)
Ja sitten on tämä Loimaan diileri joka ei vastaa edes puhelimeen saatika sähköpostiin, aiemmin syksyllä tein Loimaan miehen kanssa kauppaa -07 Road Kingistä jossa väliraha oli niin naurettavan utopistinen että ei siihen olisi suostunut SaimaanSällikään. (neuvotteluvaraa ei ollut) aina on neuvotteluvaraa kun kauppoja tehdään, ainakin on ollut tähän asti.

Vähän mennyt maku koko Harrikan ostoon  
sad_orig.gif
mutta jos vielä keväällä on kuumetta, en sitä ainakaan Turusta ja vielä vähemmän Loimaalta osta.
kyllä ne kauppaa tekee, Viet seteleinä sen mitä hintalapussa lukee...

Kysäiseppäs Tampereen AutoCenteristä, näköjään myyvät tonnista neljään tonniin halvemmalla kuin nää viralliset diilerit.

Harley Davidson Night Train
AutoCenterin hinta: 21990 + toimituskulut 600 €.
Hoghausin hinta samalle mopolle 24.583,65

Tampereella Harley Davidson VRSCA V-Rod 20490 €
Hoghausissa 24.975 €

XR1200 Tampereella 11490 €
Hoghausissa 15.566€

Kysäiseppäs Tampereen AutoCenteristä, näköjään myyvät tonnista neljään tonniin halvemmalla kuin nää viralliset diilerit.

Hoghausissa 24.975 €

Hoghausissa 15.566€
Tampereen hinnat ovat kautta linjan muita halvemmat
smile_org.gif
ja he myöskin taitavat kaupanteon että asiakaspalvelun.

Meikäläiselle on jokatapauksessa tulossa tehdasuusi mopo, HD tai jokin muu, niin AutoCentteri on todellakin varteenotettava ostopaikka.

Hoghausissa 24.975 €

Hoghausissa 15.566€
Käväsin tuolla kesällä kaverin kanssa. Jos mukana on muovikassillinen rahaa pyörän ostoon, homma pelittää. Vaihdokista tarjoavat sitten tuon heidän hintaedun verran vähemmän kuin muualla. Eli jos haluisin vaihtaa omani esim. Yöjunaan, vaihtaisin pyörän ilman muuta esimerkiksi Turun SGN:llä. Sen verran paljon hyviä kokemuksia mulla on heiltä ja väliraha (sehän se tärkein, ainakin mulle..) ois tismalleen sama.

Mutta jos tosiaan on lyömässä pyörän hinnan verran rahaa tiskiin, niin totta kai Tampereelta. Hienoa että tällaisia firmoja on sekoittamassa pakkaa!
wink.gif

Tampereella on tosiaan hinnoittelu kohdallaan, etenkin toi XR1200:n hinta on aika hyvin linjassa esim. Saksan kanssa, siellä ovh on 10990e... Lisää tällästä  
062802jumpie_prv.gif

Nyt on sitten kaupat tehty uudesta Harleysta  
inlove.gif

Caterpillarin sanoja lainatakseni: Tulee piiiiiiiiiiiiiiiitkä talvi  
sad_orig.gif

Nyt on sitten kaupat tehty uudesta Harleysta  
inlove.gif

Caterpillarin sanoja lainatakseni: Tulee piiiiiiiiiiiiiiiitkä talvi  
sad_orig.gif
Onneks olkoon!
smile_org.gif
Minkä hommasit?
Heritagehan se tuli hommattua
smile_org.gif

Koskaan en ole kyseistä pyörää ajanut, Fättärillä kylläkin pienen lenkin olen vetäissyt, siinä mun Harley kokemukset.

Pyöriä on ollut matkan varrella useitakin, ja nyt tuntuu että olisi tavoite saavutettu, malli voi joskus vaihtua mutta merkki pysyy (toivottavasti)

Back