• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sairastuin HD-kuumeeseen. Taudin aiheuttaja on

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karsta
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
heritage ja fättäri on melkein kuin sama pyörä. erot on lähinnä etu- ja takalokarissa, vanteissa ja keulan suojapelleissä. fättäri pikkasen sivutuuliherkempi tapaus joten 100+ vauhdeissa voipi peltoaukeilla raapia astinlaudat maata sivutuulen voimasta.

heritagea oon itekin joskus aatellu, mutta sitten toi sisänen ääni sanoi että sportsterissa on rokkia enempi.  
cool.gif

onnea uusille pyörän omistajille. rok.

smile_org.gif

Aina ollut prätkäkuume, mutta en ikinä Honda Monkeytä isompaa ole omistanut. Oma Harrikkakuume iski nyt -09 heinäkuun vikalla viikolla, kun olin kaveria tukemassa sen VRODin ostoreissulla. No Sporahan se mulle siltä reissulta tarttui kans. Ei kaveria saa yksin jättää ;). Spora ehti jo vaihtua pari viikkoa sitten Softailiin. Niin se nälkä kasvaa syödessä.... Kiitos Turkkusen SGN pojille. Hyvä meininki.

Voiko moottoripyöräilyä aloittaa enää paremmin, kuin hankkimalla suoraan Harrikan...... Ei voi....  
sport05.gif

Lauantaina pitäisi hakea talliin ZRX Kawasakin rinnalle Road King. Kawasakista en raaskinut luopua, on se niin mukava pyörä jos joskus haluaa nauttia reippaamasta ajosta. Myyjän kanssa on lyöty kättä päälle. Vehje tsekataan vielä asiantuntijan toimesta, kas kun itsellä ei ole näistä Amerikan vehkeistä mitään kokemusta.

Niille Korppoo/Nauvo/Parainen/Kemiö teille on vaikea kuvitella mukavampaa laitosta kuin Roadking... No ehkä joku Pargas-Dakar enska 30cm joustoilla
biggrin.gif

Lauantaina pitäisi hakea talliin ZRX Kawasakin rinnalle Road King. Kawasakista en raaskinut luopua, on se niin mukava pyörä jos joskus haluaa nauttia reippaamasta ajosta. Myyjän kanssa on lyöty kättä päälle. Vehje tsekataan vielä asiantuntijan toimesta, kas kun itsellä ei ole näistä Amerikan vehkeistä mitään kokemusta.
Ai se olit sä, joka tuon hyvän kaverini Kingin ostit! Hetken mietin, että kukahan...muisti pätkyilee näes.
wink.gif

Onneks olkoon! Hyväkuntosen laitteen ostit!
bowdown.gif

Tervetuloa harrikkaporukkaan... Minkä ikäinen kingi sulle on tulossa? Mulla on ollut vähän mielessä että josko vaihtais softailin kingiin kun lapset tulee siihen ikään et haluisivat mukaa reissuun. Springeri kun on tullut rakennettua siihen malliin et se on itselle mukava mut kyytiläiselle varmaan aika ikävä... Vaimokaan ei ole pyydellyt kyytiin (mut en mäkään kyllä ole erikseen kutsunut mukaan reissuille ;))

Varovaisesti aloitin tuhlaamisen ja ostin vm -94 pyörän. Katellaan nyt sitten tämän kanssa mille tämä uusi harrastusmaailma näiden jenkkipyörien kannsa maistuu.

Juu Mika mainitsi sutkin SenioRR kun tuli puhe fanaattisuudesta japsipyöriin. No näin se mieli muuttuu, paitsi, että mä en luopunut Rexistä. No mennään ens keväänä porukalla aiheuttamaan pahennusta rexereiden kokoontumisiin.
smile_org.gif

Juu Mika mainitsi  sutkin SenioRR kun tuli puhe fanaattisuudesta japsipyöriin. No näin se mieli muuttuu, paitsi, että mä en luopunut Rexistä. No mennään ens keväänä porukalla aiheuttamaan pahennusta rexereiden kokoontumisiin.
smile_org.gif
Joo, Mika on tainnut joskus kuulla miten oon sanonut, että "Mulle ei koskaan mitään v..tun Harrikan paskaa tule!"
tounge.gif
tounge.gif
Krhmmm...Näi se menee ja nyt ajellaan sitte Harrikan paskalla! Enkä muuhun vaihda....tai no...
tounge.gif
wink.gif

Toki täytyy mennä kesällä Rexereitä käännyttämään lisää!
062802jumpie_prv.gif

Aina ollut prätkäkuume, mutta en ikinä Honda Monkeytä isompaa ole omistanut. Oma Harrikkakuume iski nyt -09 heinäkuun vikalla viikolla, kun olin kaveria tukemassa sen VRODin ostoreissulla. No Sporahan se mulle siltä reissulta tarttui kans. Ei kaveria saa yksin jättää ;). Spora ehti jo vaihtua pari viikkoa sitten Softailiin. Niin se nälkä kasvaa syödessä.... Kiitos Turkkusen SGN pojille. Hyvä meininki.

Voiko moottoripyöräilyä aloittaa enää paremmin, kuin hankkimalla suoraan Harrikan...... Ei voi....  
sport05.gif
Voiko moottoripyöräilyä aloittaa enää paremmin, kuin hankkimalla suoraan Harrikan...... Ei voi voi voi....

Hyvä kysymys....

No nyt se on omassa tallissa. Meinaan Road Kingi. Piti käydä jo kirkolla aiheuttamassa pahennusta metelöimällä. Vehje tuntui heti omalle. Täysin eri maailma japseihin verrattuna, joista en edelleenkään avarakatseisena aio luopua. Maksun hetkellä vähän kirpaisi vaikka hinta olikin kohdallaan, mutta niinhän siinä aina käy. Nyt ei kaduta, hymyä on vaikea saada naamalta pois.

Varovaisesti aloitin tuhlaamisen ja ostin vm -94 pyörän. Katellaan nyt sitten tämän kanssa mille tämä uusi harrastusmaailma näiden jenkkipyörien kannsa maistuu.
Evoluutio on hieno moottori, eiköhän kingistä riitä sulle iloa pitkäksi aikaa...

Sitten vaan varustekatalooki käteen ja ihmettelemään mitä kaikkea "välttämätöntä" pitää hankkia ennen kesää  
tounge.gif

Jep katalogia on tullut selattua jo. Ajattelin kuitenkin ajella eka kesän näillä varusteilla mitä nyt on. Ja katsastella mitä muut ovat vastaavalle vehkeelle tehneet. Kaikkea välttämätöntä kyllä tuntuu olevan tarjolla ja paljon.

Tässä viime aikoina myös H-D kuume ollut kovasti päällä, ja ikää vasta 25 v.
crazy.gif
 jos nyt sillä iällä mitään väliä.

H-D on ollut usein mielessä, ja nyt se tuntuu taas läheisemmältä kuin ennen.

Olen kaverini -06 st bobbia käynyt kokeilemassakin, eli tiedän että ajo ominaisuudet ovat oikeasti hyvät. Jne.

Katselussa on perus orkkis pyörä ja siihen itse tekis muutamia omien mieltymysten mukaisia muutoksia...uutta -09:äkin kävin kyselemässä, ei uusikaan ihan älyttömän kallis ole, kun vertaa myynnissä olevia käytettyjä.
Tällä hetkellä Bobiin päin kallistuu mieli halut.

Saa nyt katsoa, miten miehen käy  
sport05.gif
Tulipa sitten ostettua kaverilta Bobi.

Tuo yllä mainitsemani, 2006.

Ens kesänä sitten
062802moto_prv.gif
cool.gif
sport05.gif

Back