Elikkä otsikossa mainitsemani peli on saanut pääni sekaisin, mutta itselläni ei ole koskaan ollut HD:ta, joten kertokaa kokemusta omaavat, että pärjääkö tuommosella pelillä aikasesta keväästä myöhäiseen syksyyn. Pyörä tulis jokapäiväseen ajoon, niin sateessa kuin paisteessa joten sen jatkuva kiiltäminen ei tule olemaan päätarkoitus. Penkin ilimeisesti joutuus vaihtamaan, koska tarkootus olis välillä pitää kyytiläistäkin joukossa, mutta koneen puolestahan ei mitään ongelmia pitääs olla. Mites tuo alusta soveltuu kaks päälliseen menoon. Matkaakin tulee ajettua, joten kulutuslukematkin kiinnostaa.
Voe helevetti, kun piti vielä tämän HD taudinkin kokea ja minä kerkesin jo kuvitella, että muhun se ei koskaan iske. 22 vuotta tässä on tullut manteillä liikuttua lukuisilla eri pyörillä ja ompa sitä jopa tullut vannotettua, että mulle ei HD:ta koskaan tule, mutta tässä sitä ollaan ja kovasti suunnitellaan HD:n ostoa tälle, tai ens suvelle.
Voe helevetti, kun piti vielä tämän HD taudinkin kokea ja minä kerkesin jo kuvitella, että muhun se ei koskaan iske. 22 vuotta tässä on tullut manteillä liikuttua lukuisilla eri pyörillä ja ompa sitä jopa tullut vannotettua, että mulle ei HD:ta koskaan tule, mutta tässä sitä ollaan ja kovasti suunnitellaan HD:n ostoa tälle, tai ens suvelle.