parikin korjaamoa on ns. pessyt kätensä eivätkä suostu ottamaan tuon merkkistä pyörää korjattavaksi,kun olen syytä tiedustellut olen saanut vastaukseksi että esim. varaosien saanti todella kiven takana,ja
sitten myös sen tyypillisen että ovat vähän ...... no empä viitsi
sanoa.
Kuvauksesi sopisi kyllä enemmän erääseen Italialaiseen, minkä kanssa olen joutunut asioimaan enemmänkin. KTM nordicin touhuista olen kuullut pelkkää hyvää, olisiko nuo kuulemasi asiat peräisin siltä ajalta Kotarin maahantuonti ei ollut vielä tuolla Nordicilla?
jäi ehkä hieman vajaanaiseksi tuo sepustukseni,kysymys on ei
maahantuojan huolloista,joista kysytty korjaus/huolto toimenpiteitä,
kun ei maahantuojien huollot ole vetäneet toivotulla tavalla,ja näistä erää korjaamot/huollot ovat kieltäytyneet,sitä en tiedä
eivätkö toimita varaosia kovinkaan herkästi noille ei valtuutetuille huolloille,mutta näin hiukan arvelen asian olevan,ainakin eräillä seuduilla ollut tukkoista noissa huolloissa/korjauksissa,ja viivettä
paljon.
eipä silti tuo ongelma on jo olemassa kaikilla merkeillä,ellei pian rupea tulemaan huolto/korjaamo palveluja lisää,tälläkin kaudella
ollut järkyttäviä odotuksia pelkkään huoltoon,korjauksista
puhumattakaan.
eipä kai ole yhtään ns. supermoto tyyppistä pyörää nykyään
joka kestäisi kilometrejä,samaa luokkaa kun nuo vanhat
1-pyttyiset putputtajat,vaikka eihän ne varmaan ole edes
suunniteltuja miksikään matkapyöräksi,vaan pelkästään hauskan pitoon,joskin kalliiseen sellaiseen.