Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Raaseri sanoi:Varmaan tiesitkin, mutta lakisääteinen liikennevakuuttaminen on luvanvaraista toimintaa ja jonka tuottavuutta valvotaan? Käytännössä en minäkään usko että maksut laskisivat jos tämä rikka isosta sopasta poistettaisiin. Vaikka periaatteessa se on juuri näin. Mutta esim tuosta kun vähän perehtyy niin maailma alkaa aukeamaan.
http://www.finanssivalvonta.fi/fi/T...nnevakuutuksen_kannattavuudesta_2003-2012.pdf

Slowrider sanoi:Saahan nykyisinkin kerralisenssin ostettua.
shyhander sanoi:Mulle yks ratapäivä bensoineen ja kuluineen maksaa 50€ ...

Vuorela sanoi:Tasan ei mene kustannuslaskenta. Piti tarkastaa että jo pelkät polttoaineet lähimmällä radalla käymiseen maksaa 40e.![]()
Sippe sanoi:Lainauksia Raaserin postauksista ketjussa mutta en näe alkuperäisiä? Foorumi bugaa vai em. poistanut viestinsä?
mikan sanoi:Samaan käytäntöön lisenssin kanssa on törmätty myös Espanjassa, joten ei ihan Ruotsalainen juttu !
Husky510 sanoi:Joku poistanut niitä, joko itse tai joku. Ei ole enään alkuperäisiä
Raaseri sanoi:Minä ne moderoin itse. Sormet otti taas kantaa keskusteluun päätä nopeammin, vaikka olen luvannut itselleni lopettaa keskustelupalstoilla tapahtuvan valistamisen.

Vuorela sanoi:Tasan ei mene kustannuslaskenta. Piti tarkastaa että jo pelkät polttoaineet lähimmällä radalla käymiseen maksaa 40e.![]()
shyhander sanoi:Kustannukseton tietty isommat kun on kalustoa. Minä kun ajan mopolla Alastarolle lähtöpaikasta riippuen noin 70-100 kilsaa niin se on 5-10 € ja liputtelen pari tuntia niin ratapäivä nolla €. Bensaa menee sittten radalla noin 15 litraa. Renkaatkin tietty kuluu ja öljyt pitää vaihtaa, mutta katumopossa ne on jokatapauksessa kuluvaa tavaraa. Joku hampurilainen ja eväitä tankkilaukussa siihen. Näppituntumalta vois kuvitella, että vaikka orgin ratapäivän hinta olis pikkasen eri tasoa jos hidas/keskihidas/(osa keskinopeeta) puuttuisi radalta puuttuvan lisenssin takia.
shyhander sanoi:Kustannukseton tietty isommat kun on kalustoa. Minä kun ajan mopolla Alastarolle lähtöpaikasta riippuen noin 70-100 kilsaa niin se on 5-10 € ja liputtelen pari tuntia niin ratapäivä nolla €. Bensaa menee sittten radalla noin 15 litraa. Renkaatkin tietty kuluu ja öljyt pitää vaihtaa, mutta katumopossa ne on jokatapauksessa kuluvaa tavaraa. Joku hampurilainen ja eväitä tankkilaukussa siihen. Näppituntumalta vois kuvitella, että vaikka orgin ratapäivän hinta olis pikkasen eri tasoa jos hidas/keskihidas/(osa keskinopeeta) puuttuisi radalta puuttuvan lisenssin takia.