Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
olharius sanoi:Älkää pliis kolaroiko tai hajoilko, mua väsyttää![]()
Oliskohan kypäräkin päivän päätteeksi joskus puristanut otsaa. Osa porukkaa kävi jopa lyhyen mutta kiihkeän sodan vuorilla.
JEP! Me oltiin yövytty Strynissä ja tämä päivä oli jo aloitettu Dalsnibballa ja sieltä alas Geirangeriin ajolla. Jatkettiin aina Kristiansundiin asti...moris sanoi:Ajoitteko Geirangerista ylös 4.7.2013 aamupäivällä? Videossanne "Trollstigen Up from Geiranger"
Go-Za sanoi:JEP! Me oltiin yövytty Strynissä ja tämä päivä oli jo aloitettu Dalsnibballa ja sieltä alas Geirangeriin ajolla. Jatkettiin aina Kristiansundiin asti...
daddy0 sanoi:Ollaan suunnittelemassa Norjan reissua heinäkuulle hiukan RuNo TouRinkin jalanjäljissä. Se mikä näistä kertomuksista usein jää puuttumaan on se, että mitkä kohteet jälkikäteen ajateltuna jättäisitte pois tai korvaisitte jollain muulla. Minne ei siis kannata jälkeänne seurata?
Ette olisi ensimmäisiä! Viime kesänä kävivät Turkulaiset kiertämässä jotakuinkin saman reitin! Yksi kavereista oli jo ollut meidänkin mukana (tate66).daddy0 sanoi:Ollaan suunnittelemassa Norjan reissua heinäkuulle hiukan RuNo TouRinkin jalanjäljissä.
) on kyllä pakko lähteä tollaselle reissulle. Oon kateellisena lukenu TouRinki-jengin ja monen muun matkakertomuksia ja ajatellu et "ens kesänä mäkin". No, katotaan.. 
Sama pläni täälläkin. Heinäkuun 10. päivä iltasella ajetaan Monsterit Viking lossiin Turussa ja siitä reissu käyntiin.daddy0 sanoi:Ollaan suunnittelemassa Norjan reissua heinäkuulle hiukan RuNo TouRinkin jalanjäljissä.

Näytti olevan tallessa, laitatko yv:llä emailia minne voi tiedostot lähettää.rikugien sanoi:Vaikuttaa juuri sopivalta reissulta minulle! Eka reissuni yleensä minnekään. Pyörä on talven aikana huollettu viimeisen päälle ja mukaan otettavat kamat listattu. Käytössä vain TomTom One eli autonavigaattori.
Mielellään kiertäisin samaisen reissun.
En ole ennen tehnyt matkasuunnitelmaa GoogleMapsilla. Kokeilin äsken kahdella näytöllä (toisessa alkuperäinen reitti ja toiseen piirtelin kopiota) ja työlästähän se on.
Onko noita reittisuunnitelmia mahdollista jakaa minulle jollain tekniikalla?
Siis siten, että pääsisin tarvittaessa itse tekemään pikku muutoksia.
Kiitos jo etukäteen!