Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
miksi ei? varmasti ihan kiva lelu.En tiedä rumin, mutta tuosta bladesta tulee mieleen joku nsr. Ajaisitko itse näsärillä näin aikuisella iällä?
NSR 2003
niin. 16-vuotiaalle.miksi ei? varmasti ihan kiva lelu.En tiedä rumin, mutta tuosta bladesta tulee mieleen joku nsr. Ajaisitko itse näsärillä näin aikuisella iällä?
NSR 2003
Mutta onneks ei oo kyse nsr:stä vaan bladesta.niin. 16-vuotiaalle.miksi ei? varmasti ihan kiva lelu.En tiedä rumin, mutta tuosta bladesta tulee mieleen joku nsr. Ajaisitko itse näsärillä näin aikuisella iällä?
NSR 2003
Erillaiset tarrat.Onko noissa jotain eroa???
En tiedä rumin, mutta tuosta bladesta tulee mieleen joku nsr. Ajaisitko itse näsärillä näin aikuisella iällä?
Nii just P******!Olkaa tarkempia kun äänestätte !
Yamaha oli saanut vahingossa jo neljä ääntä.![]()
No en en. Ei kai kukaan edes jotain mopoista ymmärtävä oikeasti sekoita noita.En tiedä rumin, mutta tuosta bladesta tulee mieleen joku nsr. Ajaisitko itse näsärillä näin aikuisella iällä?
Onhan ulkonäössä jotain samaa - valokuvassa. Et kuitenkaan varmaan tosissasi väitä että sekoittaisit luonnossa Bladen NSRään?![]()
Kyllä Kawasaki vie voiton tässä kisassa, Honda taas on ehdottomasti hienoin...![]()