• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rumin japsikilokyykky 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tkay
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Rumin japsikilokyykky 2006 - Etovinta harakanpesää haetaan...

• Honda CBR1000RR

Ääniä: 0 0,0%
  • Kawasaki ZX-10R

• Suzuki GSX-R 1000

• Yamaha R1

• Ääniä yhteensä
    0
Honda on hienoin
smile_org.gif
.
Kawasaki rumin
crazy.gif
.

Kawa. Siitä voi tulla hitti Ruåtsissa kun perä törröttää houkuttelevasti ylöspäin ja näyttää huutavan "työnnä se tänne! Toinen putki kaverille!".
crazy.gif

Vannoutuneena Suskafanina pakko sanoa että suska on noista neljästä "rumin"... Yammu on ehkä hienoin. Jos Honda ei olis Honda, ottaisin ulkonäön perusteella sen...

Äänestin gixeriä,siinä on kyllä mennyt ulkonäössä kaikki poskelleen mitä vaan voi.

Honda on normaalin tylsä.

Kiero mieleni jotenkin tykkää tosta kawan etupäästä,mutta noi tuplasuolet perän alta on iso miinus.

Yamaha on ehdottomasti kaunein,ainut moitittava löytyy vilkuista ja heijastimista.

Hesan mp-messuillahan noi sitten näkee livenä,jospa mielipide muuttuisi.

Mä äänestän ny "omiani" (gixxeri) vastaan..muuten kyllä oikein hieno, mutta vieläkään mulle ei uppoo toi äänenvaimennin!!!

..Mites..Onko toi Kwaakun kuvat ees paikkansa pitäviä..vaiko jonkun väännökisiä vaan?!!?
nixweiss.gif

En tiedä rumin, mutta tuosta bladesta tulee mieleen joku nsr. Ajaisitko itse näsärillä näin aikuisella iällä?

Onhan ulkonäössä jotain samaa - valokuvassa. Et kuitenkaan varmaan tosissasi väitä että sekoittaisit luonnossa Bladen NSRään?
biggrin.gif

Kyllä Kawasaki vie voiton tässä kisassa, Honda taas on ehdottomasti hienoin...  
bowdown.gif

enpä noista osaa huonointa/hienointa valita. ovat kovin samanoloisia. äänestin silti suzukia.
mutta en löytänyt hondasta pakoputkea, silmässäkö vikaa? ovat kai jemmanneet mokoman turhakkeen?
tounge.gif

En tiedä rumin, mutta tuosta bladesta tulee mieleen joku nsr. Ajaisitko itse näsärillä näin aikuisella iällä?

Onhan ulkonäössä jotain samaa - valokuvassa. Et kuitenkaan varmaan tosissasi väitä että sekoittaisit luonnossa Bladen NSRään?
biggrin.gif

Kyllä Kawasaki vie voiton tässä kisassa, Honda taas on ehdottomasti hienoin...
bowdown.gif
No en en. Ei kai kukaan edes jotain mopoista ymmärtävä oikeasti sekoita noita.

Back