Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Reissun päällä suosittelen sitä konstia jotta vaihde vapaalle ja kallistat pyörää sivuseisontatelle, kun takarengas on ilmassa alat potkia sitä pyörimään toisella takajalallasi ja samalla spreijaat rasvaa takarattaalle. Jos tämän toimituksen jälkeen sinä ja pyörä olette pystyssä saatte ihailevia katseita osaksenne, jos olette kylellään niin peli on pelattuHuoltopukki ei kulje reissussa mukana mutta tuo vois jollain muotoa kulkeakin. Olis kyllä tervetullutta löytää joku patentti niin ei tarvis hikipäässä peruutella huoltoasemien pihalla kun ketjuja yrittää voitaa...
Olin viime kesänä tuollaista ostamassa kun myyjä ystävällisesti ilmoitti, että älä osta. Jumiutuvat kuulemma pienestäkin epäpuhtaudesta nuo kuulat ja pyöriminen jää haaveeksi. Iso kiitos myyjälle, joka ei selkeästikään halunnut minun palauttavan huonoa tuotetta
Jumalauta! Toihan on suorastaan nerokasta.Itellä on putkenpätkä jonka toisessa päässä on reikä josta putki pultilla kiinni lankarullan kohdalle. Aikaa menee n. minuutti asennukseen ja putkenpala kulkee satulan alla http://www.kolumbus.fi/~w489500/er/pics/tukirauta.jpg
Ja vielä ohje: pautkenpätkän kiinnitysruuvi ensin löysälle, sitten kallistus sivutuen varaan siten että takanen nousee ylös ja tukiputki osoittaa alas, kiinnitys ruuvi tiukalle ja ketjujen rasvaus.
Mielenkiintosta...Olin viime kesänä tuollaista ostamassa kun myyjä ystävällisesti ilmoitti, että älä osta. Jumiutuvat kuulemma pienestäkin epäpuhtaudesta nuo kuulat ja pyöriminen jää haaveeksi. Iso kiitos myyjälle, joka ei selkeästikään halunnut minun palauttavan huonoa tuotetta![]()
Ja myös tuo moottoripyöräilevän kansan Mekan vastaava tuote tukijalkaItellä on putkenpätkä jonka toisessa päässä on reikä josta putki pultilla kiinni lankarullan kohdalle. Aikaa menee n. minuutti asennukseen ja putkenpala kulkee satulan alla http://www.kolumbus.fi/~w489500/er/pics/tukirauta.jpg
Ja vielä ohje: pautkenpätkän kiinnitysruuvi ensin löysälle, sitten kallistus sivutuen varaan siten että takanen nousee ylös ja tukiputki osoittaa alas, kiinnitys ruuvi tiukalle ja ketjujen rasvaus.
Kehutaan tuota patenttia vielä sen verran että renkaan irroitus onnistuu suvuvasti myös tällä virityksellä.Itellä on putkenpätkä jonka toisessa päässä on reikä josta putki pultilla kiinni lankarullan kohdalle.
Tätä tekniikkaa olen itsekin harrastanut hyvällä menestyksellä. Eipä tuohon mitään ylimääräisiä työkaluja tartte. Eikös kaikkien vetomiestenkin pitäis osata moinen toimenpide?Reissun päällä suosittelen sitä konstia jotta vaihde vapaalle ja kallistat pyörää sivuseisontatelle, kun takarengas on ilmassa alat potkia sitä pyörimään toisella takajalallasi ja samalla spreijaat rasvaa takarattaalle. Jos tämän toimituksen jälkeen sinä ja pyörä olette pystyssä saatte ihailevia katseita osaksenne, jos olette kylellään niin peli on pelattuHuoltopukki ei kulje reissussa mukana mutta tuo vois jollain muotoa kulkeakin. Olis kyllä tervetullutta löytää joku patentti niin ei tarvis hikipäässä peruutella huoltoasemien pihalla kun ketjuja yrittää voitaa...![]()