Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tontze sanoi:On myös loistavaa markkinointia tuo takuun pelaaminenSe on asia joka monelta hyvältäkin yritykseltä unohtuu. Muutama loistavasti hoidettu takuu tuo paljon uusia asiakkaita kun viidakkorumpu takoo.

vanha sanoi:Tokihan tuo palvelu on huomioitu sitten hankintahinnassa.
Mutta noin sen pitääkin olla! Omissa Rukan varusteissa ei tosin ole ollut huomautettavaa.

Velmu84 sanoi:Rukka kuulemma vaihtaa haalistuneita tft cool ominaisuudella varustettuja pukuja takuuseen. Käykääs tsekkaamassa omanne.
Velmu84 sanoi:Rukka kuulemma vaihtaa haalistuneita tft cool ominaisuudella varustettuja pukuja takuuseen. Käykääs tsekkaamassa omanne.

Motoristi1958 sanoi:Negatiivista Rukan vastauspalvelusta.
.......
Kysely heidän nettipalvelunsa kautta toukokuussa oli hiljaisuutta, ja reissun lähenemisen vuloksi jouduin sitten kiikuttamaan housut tuntemalleni ammattilaiselle, joka hallitsee erinomaisesti nahkaisten asujen korjauksen ja valmistuksenkin. Yksi Suomen parhaista.
Viime viikolla Rukalta otettiin yhteyttä, kertoen, että palvelua heiltä löytyy. Harmi, että niin myöhään, kun pöksyt olivat jo ompelimossa. Edellisistä vastauksista päätellen, olisi ao. asia saattanut hoitua Rukalta veloituksetta.
......
tonttuj sanoi:Itse taas olen ollut positiivisesti yllättynyt Rukan reagointiajoista, muutaman kerran olen ollut yhteydessä Rukkaan nettisivujen Motorsport-palautelomakkeen kautta, ovat soittaneet minulle päin jo saman päivän aikana, aina.
Motoristi1958 sanoi:Negatiivista Rukan vastauspalvelusta.
Hommasin keväällä Rukan puvun ja lyhyt kokeilu osoitti, että housut kaipaavat takamukseen lisää kitkaa,
jotta tuntuma penkkiin on OK, ja liukastelu loppuu. VFR1200:ssa on tunnetusti liukas penkki. Nahkalla se toimii erinomaisesti, pelkkä gore-pinta on liukas.
Kysely heidän nettipalvelunsa kautta toukokuussa oli hiljaisuutta, ja reissun lähenemisen vuloksi jouduin sitten kiikuttamaan housut tuntemalleni ammattilaiselle, joka hallitsee erinomaisesti nahkaisten asujen korjauksen ja valmistuksenkin. Yksi Suomen parhaista.
Viime viikolla Rukalta otettiin yhteyttä, kertoen, että palvelua heiltä löytyy. Harmi, että niin myöhään, kun pöksyt olivat jo ompelimossa. Edellisistä vastauksista päätellen, olisi ao. asia saattanut hoitua Rukalta veloituksetta.
Pääasia kuitenkin, että asia tulee kuntoon tällä viikolla, niin ensi la- alkava reissun valmistelut ovat tuoltakin
osalta kunnossa.
hlpvu8 sanoi:Mielestäni haukuit väärää puuta. Niinkuin itse mainitsit, on ajokissasi liukas penkki, joka ei ole Rukan vika, vaan sinun. Hommaa kunnon penkki/päällinen !
ps. tämä ei ole Rukan vastaus, vaan ainoastaan erittäin tyytyväisen asiakkaan ikioma subjektiivinen mielipide.

weni72 sanoi:Itselläni oli 2009 syksyllä ostettu musta Armadillo ajoasu joka alkoi vaihtaa väriä heti seuraavana kesänä. Ajattelin hyödyntää kuitenkin hyvää asua pidempää joten lähetin sen Kokkolaan vasta viime syksynä. Sieltä tuli uusi puku (Argonaut) tilalle, mustana.
Askemux sanoi:.. apollon hanskojen vuori lähti toisen käden peukalosta irti.