• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rukan housuilla 3 kk:n toimitusaika!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b71360
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hiukan aihetta sivuten, itsellä on custom hanskat, taitaa olla Sweepin teettämät, eli samannäköiset kuin ne MP asun hanskat. Niissä on sama ongelma, tässä vuosien saatossa muuttunet kauttaaltaan selkäpuolelta ruskeaksi. Keski Euroopassa ajellessa ruskehtuvat "silmissä", eron huomaa selvästi ennen ja jälkeen matkan. No nytpä minulla on ruskeat nahkahanskat.

Siispä nyt kun harkitsen vakavasti Merlin takin ostamista, josko siitä tulee kovinkin nopeasti haalistunut. Lancelot housuilla olen kyllä ajellut pari kesää, mutta niisä en ole ainakaan vielä havainnut päivettymistä

Saman ilmiön huomasin minäkin, kotimaassa ei värimuutosta tapahtunut koko kesän 2009 aikana, mutta 2010 kun kävimme välimerellä, väri muuttui 2-3 viikossa.
Kuulemma tämä Coolmax käsittely joissain puvuissa aiheuttaa ilmiön, Rukka on kai muuttanut tai lopettanu ko käsittelyn.

Saman ilmiön huomasin minäkin, kotimaassa ei värimuutosta tapahtunut koko kesän 2009 aikana, mutta 2010 kun kävimme välimerellä, väri muuttui 2-3 viikossa.
Kuulemma tämä Coolmax käsittely joissain puvuissa aiheuttaa ilmiön, Rukka on kai muuttanut tai lopettanu ko käsittelyn.
Meillä vaihdettu molemmat Rukan puvut takuuseen uusiin vastaaviin ilman pulinoita saman värivirheen (mustan muuttuminen punertaviksi) takia.

Puvut:

- Armarina
- SRO Anatomic

Rukalla kyllä tuo takuu toimii loistavasti
buttrock.gif

Metka homma, että muita merkkejä koskevissa ketjuissa tullaan joka ongelman kohdalla ilveilemään ja kertomaan kuinka tulisi ostaa Rukka. Ilmeisesti muilla varusteilla ajavat ovat sen verran fiksua porukkaa, ettei tämän ketjun murheita lukiessa kukaan ole vielä lähtenyt tuolle vahingoniloiselle besserwisser linjalle.

Itse en odottaisi yksiäkään pöksyjä kolmea kuukautta, joku raja sentään.

Tilasin kesäkuun puolivälissä paikalliselta Rukan jälleenmyyjältä Armas takin ja housut. Luulin olevani fiksu kun ajattelin kesäkuussa tilattujen vaatteiden olevan valmiit ajoissa syksyä varten. Saahan sitä luulla kaikenlaista juu.

Tänään soitin Rukalle ja kysyin vaatteideni tilanteesta. Takki oli ihmeellistä kyllä jo valmis, mutta housujen toimitusviikon kuullessani meinasin saada "lievähkön" raivokohtauksen: housut olisivat kuulemma valmiit viikolla 40. Ja viikko lisää kuljetukseen, niin housut olisivat minulla viikolla 41. On se hyvä, että logistiikka ja valmistus toimii Rukalla niin hyvin! Uskomaton suoritus!

Kai sitten on vain haettava se valmistunut takki käyttöön ja selvittävä vanhoilla jäätävillä tekstiilihousuilla tuohon saakka. Töissä kun käyn joka päivä mopolla, niin alkaa pian olla niin kylmiä aamuja, ettei nahoilla pärjää. Taitaa sitten ehtiä jopa pari viikkoa käyttää uusia housuja, edellyttäen että ne eivät myöhästy tuostakin aikataulusta. Toivottavasti syksy on lämmin ja ajokausi jatkuu pitkälle marraskuuta.

No, Armasten on paras sitten olla todella hyvät, jotta niiden odottaminen kannattaa. Ja seuraavaksi pitää ilmeisesti tehdä tilaus vuotta ennen kuin on tarvetta uusille vaatteille.

Tilasin kesäkuun puolivälissä paikalliselta Rukan jälleenmyyjältä Armas takin ja housut. Luulin olevani fiksu kun ajattelin kesäkuussa tilattujen vaatteiden olevan valmiit ajoissa syksyä varten. Saahan sitä luulla kaikenlaista juu.

Tänään soitin Rukalle ja kysyin vaatteideni tilanteesta. Takki oli ihmeellistä kyllä jo valmis, mutta housujen toimitusviikon kuullessani meinasin saada "lievähkön" raivokohtauksen: housut olisivat kuulemma valmiit viikolla 40. Ja viikko lisää kuljetukseen, niin housut olisivat minulla viikolla 41. On se hyvä, että logistiikka ja valmistus toimii Rukalla niin hyvin! Uskomaton suoritus!

Kai sitten on vain haettava se valmistunut takki käyttöön ja selvittävä vanhoilla jäätävillä tekstiilihousuilla tuohon saakka. Töissä kun käyn joka päivä mopolla, niin alkaa pian olla niin kylmiä aamuja, ettei nahoilla pärjää. Taitaa sitten ehtiä jopa pari viikkoa käyttää uusia housuja, edellyttäen että ne eivät myöhästy tuostakin aikataulusta. Toivottavasti syksy on lämmin ja ajokausi jatkuu pitkälle marraskuuta.

No, Armasten on paras sitten olla todella hyvät, jotta niiden odottaminen kannattaa. Ja seuraavaksi pitää ilmeisesti tehdä tilaus vuotta ennen kuin on tarvetta uusille vaatteille.
Tähän aikaan vuodesta on vähän huono saada housuja, mutta katso tuosta josko olisi suoraan hyllyssä...
http://www.mc-lifestyle.com/Ajovaru....trs_990

Merlin-pukua on muuten tulossa täysi setti tällä viikolla!

Tähän aikaan vuodesta on vähän huono saada housuja, mutta katso tuosta josko olisi suoraan hyllyssä...
http://www.mc-lifestyle.com/Ajovaru....trs_990

Merlin-pukua on muuten tulossa täysi setti tällä viikolla!
Noup, eipä ollut oikean kokoisia housuja jäljellä. Olen nimittäin niin "kukkakeppi", että tarviin housut kokoa 46. Siihen ne Rukallakin vetosivat, että kun on niin harvinainen koko, ettei sitä voi tehdä varastoon eikä tuotannossa ole kuin tiettyjä aikoja, jolloin tiettyä mallia ja kokoa voi tehdä. Tämä "niin harvinaisen koon" haluava kuski ihmettelee vain sitä, miksi koko 46 on silti Rukan luettelossa valmistettavien kokojen listalla. Laittaisivat sitten huomautuksen, että tehdas tekee niitä vain kerran vuodessa.

Merlin on kyllä vedenpitävyytensä ansiosta ihan houkutteleva vaihtoehto, mutta hintaa on ehkä vähän liikaa. Saisivat myös olla hieman sporttisemmat minun makuuni. Mutta jäävät harkintaan ja ehkä joskus vielä sellaiset hankin jos sattuisin saamaan niitä varten joskus rahaa säästöön...

Merlin on kyllä vedenpitävyytensä ansiosta ihan houkutteleva vaihtoehto, mutta hintaa on ehkä vähän liikaa. Saisivat myös olla hieman sporttisemmat minun makuuni. Mutta jäävät harkintaan ja ehkä joskus vielä sellaiset hankin jos sattuisin saamaan niitä varten joskus rahaa säästöön...
Jos gore-nahka kiinnostaa, niin Lancelotin hajakokoja voi löytää vielä liikkeistä ja hinta on yleensä ollut suht' edullinen. Muistaakseni ainakin Espoossa Heinolla on ollut joitain kappaleita narikassa, kokoja en katsellut sen kummemmin.

No niin, soittoni Rukalle oli saanut ihmeitä aikaan; nyt saan kuulemma housut kahden viikon sisällä. Eli tarvittaessa tuotantoon saa näköjään tehtyä muutoksia. Nyt Armasten toimitusaika on ihan inhimillinen, saan ne melkein niin kuin olin suunnitellutkin syksyn kylmiä aamuja varten.
Tästä toiminnasta iso kiitos Rukalle!
062802jumpie_prv.gif

(Toivotaan nyt vain, että housut sitten tulevat kahden viikon sisällä, etten joudu pettymään.) Tässä nähtiin taas se, että joskus on hyvä itse alkaa soitella tilaamiensa tuotteiden perään, eikä vain odotella että koska ne tulisivat.

Minä lähetin muuten ehjän, mutta auringon haalistaman 3 vuotta käytössä olleen ajopuvun Rukkalle marraskuun alkupuolella ja joulukuun puolivälissä tuli takuuseen täysin uusipuku.
Rukka näköjään pitää minkä lupaa.
Sama kokemus, auringon haalistaman Armaxin tilalle tuliterä Armas. Saapa nähdä kuinka tuo minigrip-vetskari kestää, helppo ja kevyt ainakin käyttää.

Minulla on tuo uusi vetskarisysteemi toiminut moitteitta jo yli 12000 km, ja on kätevämpi käyttää kuin vanha monine lipareineen ja läppineen.

Back