• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

RuiskunsÄÄtÖjÄrjestelmÄ

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Baby-G
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minkä merkkisiä järjestelmiä jengillä on? onko ollut vikaa? Itsellä on SV 650 siihen olen ajatellut laittaa!

Mulla on pyörässä kii dynojetin powercommander.. tuolla saa säädettyä kyllä ruiskun ja sytytyksen kohdalleen..

Ei taida tuolle sun pyörälle ainakaan äkki mulkasulta saada.. www.powercommander.com löytyy tuosta lisäinfoa..

Yoshimura, Dynojet, Powercommander, K&N ainakin käy mun pyörään...voi olla et on vieläkin merkkejä jotka tekee järjestelmiä mun pyörään... Tässäkin on neljän valmistajan dynojet/K&N ovat samaa lafkaa... et niilä ei varmaan olet suurta eroa...

Yoshimura, Dynojet, Powercommander, K&N ainakin käy mun pyörään...voi olla et on vieläkin merkkejä jotka tekee järjestelmiä mun pyörään... Tässäkin on neljän valmistajan dynojet/K&N ovat samaa lafkaa... et niilä ei varmaan olet suurta eroa...
Yoshimura tekee tehoputkia+jotain muuta sälää. Dynojet on yritys, joka valmistaa penkkejä+powercommandereita(ruiskunsäätöyksiköitä), yms.. K&N valmistaa ilman- ja öljynsuodattimia.

Yoshimura, Dynojet, Powercommander, K&N ainakin käy mun pyörään...voi olla et on vieläkin merkkejä jotka tekee järjestelmiä mun pyörään... Tässäkin on neljän valmistajan  dynojet/K&N ovat samaa lafkaa... et niilä ei varmaan olet suurta eroa...
Yoshimura tekee tehoputkia+jotain muuta sälää. Dynojet on yritys, joka valmistaa penkkejä+powercommandereita(ruiskunsäätöyksiköitä), yms.. K&N valmistaa ilman- ja öljynsuodattimia.
KN kyllä ainakin levittää suuttimia "Dynojet".
Ei mulla mitään asiaa ole kuhan höpisen, itselleni tuli juuri suutin kitti Mallia KN Dynojet kit

KN kyllä ainakin levittää suuttimia "Dynojet".
Ei mulla mitään asiaa ole kuhan höpisen, itselleni tuli juuri suutin kitti Mallia KN Dynojet kit
En minäkään mistään mitään(mmm) tiedä, tein vain johtopäätökseni; dynojetin ja knfiltersin kotisivuilta.

joo olen käynyt noiden firmoijen sivuilla ja olen huollossa puhunut jengin kanssa... mutta nyt haluisin tietää että miten ne toimiin käytännössä...että kannattaako sellainen laittaa pyörään...

Kyllä mulla powercommanderin laitto ja kohdallleen säädättäminen muutti tehokäyrää tasaisemmaksi, ei mitään kuoppia enää millään kierrosalueella.. Eli onhan siitä jotain hyötyä kuitenkin.

Se että huomaako sitä käytännössä, niin siihen en osaa sanoa, laitatin tuon samantien kun hankin pyörän.. Säädättäminen loppukaudesta tiputti kulutusta kyllä selkeesti, kävi hieman rikkaalla ennen sitä.

Vanhassani CBR600Fi-02 laitettiin filsu+powercommanderIIIr+vaimennin ni tehoa tuli n6hv lisää, kulutus laski melkeen 3l/100km ja tyypillinen "honda"kaasu eli nykivä rauhoittui jonkin verran. Pepputuntumalla ajettavuus parani kyllä mielestäni. Sytkää ei säädetty mihinkään suuntaan. Säädöt tehtiin vantaan BW:ssä. Suosittelen. Yoshin boxiin saa ladattua 3 eri karttaa joita voit vaihdella mielesi mukaan. On vähän kalliimpi kuin PCIIIr, sit tietysti löytyy kovien poikien Motecit ja Hestecit mut ne maksaa jo sitten ihan maltaita.

Vanhassani CBR600Fi-02 laitettiin filsu+powercommanderIIIr+vaimennin ni kulutus laski melkeen 3l/100km
eek.gif
Paljonko se oikein vei keittoa ennen ja jälkeen ton virityksen?

Powercommander IIIr paikoillaan putken ja K&N suodattimen kanssa (myös sytty säädetty). Toimii moitteetta, selvä hyöty kys. laitteesta.

Back