Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yoshimura tekee tehoputkia+jotain muuta sälää. Dynojet on yritys, joka valmistaa penkkejä+powercommandereita(ruiskunsäätöyksiköitä), yms.. K&N valmistaa ilman- ja öljynsuodattimia.Yoshimura, Dynojet, Powercommander, K&N ainakin käy mun pyörään...voi olla et on vieläkin merkkejä jotka tekee järjestelmiä mun pyörään... Tässäkin on neljän valmistajan dynojet/K&N ovat samaa lafkaa... et niilä ei varmaan olet suurta eroa...
KN kyllä ainakin levittää suuttimia "Dynojet".Yoshimura tekee tehoputkia+jotain muuta sälää. Dynojet on yritys, joka valmistaa penkkejä+powercommandereita(ruiskunsäätöyksiköitä), yms.. K&N valmistaa ilman- ja öljynsuodattimia.Yoshimura, Dynojet, Powercommander, K&N ainakin käy mun pyörään...voi olla et on vieläkin merkkejä jotka tekee järjestelmiä mun pyörään... Tässäkin on neljän valmistajan dynojet/K&N ovat samaa lafkaa... et niilä ei varmaan olet suurta eroa...
En minäkään mistään mitään(mmm) tiedä, tein vain johtopäätökseni; dynojetin ja knfiltersin kotisivuilta.KN kyllä ainakin levittää suuttimia "Dynojet".Yoshimura tekee tehoputkia+jotain muuta sälää. Dynojet on yritys, joka valmistaa penkkejä+powercommandereita(ruiskunsäätöyksiköitä), yms.. K&N valmistaa ilman- ja öljynsuodattimia.Yoshimura, Dynojet, Powercommander, K&N ainakin käy mun pyörään...voi olla et on vieläkin merkkejä jotka tekee järjestelmiä mun pyörään... Tässäkin on neljän valmistajan dynojet/K&N ovat samaa lafkaa... et niilä ei varmaan olet suurta eroa...
Ei mulla mitään asiaa ole kuhan höpisen, itselleni tuli juuri suutin kitti Mallia KN Dynojet kit
Vanhassani CBR600Fi-02 laitettiin filsu+powercommanderIIIr+vaimennin ni kulutus laski melkeen 3l/100km
Ennen n. 9l/100km, jälkeen siinä kuuden pintoihin.... Ja tämä tuli testattua samalla lenkillä samanlaisilla kaasunavauksilla.Paljonko se oikein vei keittoa ennen ja jälkeen ton virityksen?![]()
K&N filsu on, ja yoshin kokoputki..onko sulla tehofilteriä, slip-onia pyörrään asennettu? vai pelkä povercommander...